پسر نتانیاهو به شدت از دادگاه عالی و دفتر دادستانی عمومی این رژیم به دلیل دستگیری صهیونیست‌های مظنون به قتل فلسطینیان در ۷ اکتبر انتقاد کرد.

به گزارش سایت شبکه صهیونیستی مکان، یائیر نتانیاهو، پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به دلیل دستگیری دو شهرک نشین صهیونیست مظنون به قتل یک فلسطینی در ۷ اکتبر از سیستم قضایی و دادستانی رژیم به شدت انتقاد کرد.

براساس گزارش المیادین، او در اکانت خود در پلتفرم ایکس با انتشار عکسی از مذاکرات دادگاه نوشت: «دیوان عالی دادگستری و دادستانی در حال حذف دولت هستند.»

ماه گذشته، یائیر نتانیاهو چندین بار به اعضای ارشد نهاد امنیتی اسرائیل حمله و از تومر بار، فرمانده نیروی هوایی این رژیم به شدت انتقاد کرده بود.

در همین راستا پسر نتانیاهو به دنبال تصمیم دیوان عالی مبنی بر توقف تحقیقات در مورد ناکامی‌های ۷ اکتبر توسط بازرس دولتی، از نهاد‌های امنیتی انتقاد کرد و در کانال تلگرام خود نوشت: «اگر خیانت وجود ندارد، چه چیزی را می‌خواهند پنهان کنند؟ پس چرا از ممیزی شدن توسط ارگان‌های حرفه‌ای و مستقل می‌ترسند؟»

اکتبر گذشته، روزنامه انگلیسی تایمز خبری مبنی بر خشم و موجی از انتقادات شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست علیه یائیر نتانیاهو به دلیل حضور وی در شهر توریستی میامی آمریکا منتشر کرد. این روزنامه در گزارشی توضیح داد که یائیر نتانیاهو (۳۲ ساله) حداقل از ماه آوریل در فلوریدا زندگی می‌کند، در حالی که ۳۶۰ هزار سرباز ذخیره برای اولین بار به ارتش رژیم صهیونیستی فراخوانده می‌شوند، آن هم در شرایطی که بسیاری از آنها اقامت و کار خود را در کشور‌های سراسر جهان لغو کرده و به اراضی اشغالی بازگشته اند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار