معاون پروژه‌های نیروگاهی شرکت صنایع آذرآب اراک گفت: تست هیدرو استاتیک بویلرهای پتروشیمی کرمانشاه با فعالیت شبانه‌روزی نیروهای پرتلاش این شرکت و با تکیه بر تخصص و تجربه کارگران و مهندسان این صنعت توسط آذرآب با موفقیت انجام شد.

علیخانی گفت: تست هیدرو استاتیک بویلرهای پتروشیمی کرمانشاه با فعالیت شبانه‌روزی نیروهای پرتلاش این شرکت و با تکیه بر تخصص و تجربه کارگران و مهندسان این صنعت توسط آذرآب با موفقیت انجام شد. این پروژه با ظرفیت ۷۵ تن به منظور تولید بخار فاز ۲ پتروشیمی کرمانشاه ساخته شده است.

وی بیان کرد: قرارداد اولیه پروژه، اول آذرماه سال ۱۳۹۹ آغاز و طبق برآورد صورت گرفته تا پایان سال ۱۴۰۳ تحویل می‌شود.

معاون پروژه‌های نیروگاهی شرکت صنایع آذرآب اراک ادامه داد: این پروژه اکنون در مرحله خرید و آماده‌سازی تجهیزات جانبی بویلر است.

علیخانی اظهار کرد: تست هر ۲ هیدرو استاتیک بویلر در ۲ مرحله با موفقیت انجام شد.

وی گفت: هیچ چیز ارزشمندی آسان به دست نمی‌آید و تنها راه رسیدن به نتایج خوب و ماندگار، کار و تلاش مستمر است که این تلاش در تولیدات صورت گرفته شرکت صنایع آذرآب نمایان است.

شرکت دانش بنیان صنایع آذرآب از بدو تاسیس تا به حال جزو پیشروان ساخت نیروگاه‌های برق و تجهیزات پالایشگاهی در غرب آسیا و تامین کننده تجهیزات پروژه‌های پتروشیمی، پالایشگاه‌های نفت و گاز و همچنین سازنده بخش‌های مختلف کارخانجات سیمان، فولاد و سایر تجهیزات فلزی برای بخش‌های دولتی و خصوصی است.

برچسب ها: پتروشیمی ، کارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.