مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از اجرای روکش آسفالت ۲۳۰ کیلومتر در محور‌های مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل طی سه ماهه اول امسال خبر داد.

 ایوب کرد گفت: طرح ملی بهسازی و ارتقای روکش آسفالت محور‌های شریانی در سه ماهه اول امسال به طول ۲۳۰ کیلومتر با هدف تامین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمرآن در محور‌های مواصلاتی اجرایی شده است.

وی افزود: طی این مدت عملیات روکش آسفالت در محور‌های زاهدان _بم، زاهدان _میرجاوه، زاهدان_خاش، زاهدان _نهبندان، زاهدان _زابل، خاش _سراوان، سراوان _کوهک، سراوان_سوران و همچنین محور‌های روستایی اجرا شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد:با توجه به این که زیر ساخت‌های جاده‌ای و شبکه راه‌ها سرمایه‌های ملی محسوب شده و نقش اساسی در مبادلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارند، روکش آسفالت محور‌های مواصلاتی به لحاظ موقعیت ترانزیتی استان و همجواری با کشور‌های افغانستان و پاکستان از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

کرد در پایان یادآورشد:تمام تلاش نیرو‌های راهداری که در سرما و گرما در جاده‌ها حضور دارند، خدمت رسانی به مردم و کاربران جاده‌ای است و هموطنان می‌توانند از طریق سامانه ۱۴۱ هر گونه خرابی راه را اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار