رییس ستاد مردمی مسعود پزشکیان در لرستان گفت: رییس جمهور منتخب متعلق به همه مردم است و اکنون فصل جدیدی از تعامل و همدلی در کشور برای ساختن ایرانی قوی و آباد آغاز شده است.

بهزاد مومنی‌ مقدم اظهار کرد: هر رویداد انتخاباتی تجلی حضور مردم می‌باشد و اکنون انتخابات تمام شده است و رییس جمهور برای همه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه موسم همدلی و همراهی برای ایران فرا رسیده است ادامه داد: از مردم استان به دلیل حضور و مشارکت فعال در انتخابات، تشکر می‌کنم که موجب افتخار نظام و خوشحالی مقام معظم رهبری شدند و درک سیاسی خود را نشان دادند.

وی بیان کرد: مردم به حق حماسه حضور را خلق کردند و نشان دادند که نظام ما شفاف و آرای مردمی در آن تعیین‌ کننده است.

رییس ستاد مردمی پزشکیان در لرستان گفت: انتخابات باشکوه ریاست جمهوری ایران نماد مردم سالاری دینی و جمهوریت بود و پیروز اصلی آن، نظام و مردم بودند چراکه برگزاری این انتخابات جمهوریت نظام را به اثبات رساند و پایه های انقلاب مستحکم تر از پیش شد.

مومنی مقدم انتخابات را فرصتی برای افزایش همدلی ها و همکاری ها در سطوح گوناگون سیاسی و اجتماعی دانست و افزود: حضور موثر و رای آینده ساز ملت شریف، سرنوشتی نو برای ایران رقم زد.

وی گفت: انتخابات پایان یافته است و امیدوارم فصل جدیدی از تعامل و همدلی در کشور برای ساختن ایرانی قوی و آباد آغاز شود تا بیش از پیش شاهد پیشرفت، آبادانی، عزت و اعتلای ایران اسلامی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.