شهربانو منصوریان قهرمان ووشو کشورمان از پاداش‌های وزارت ورزش ابراز نارضایتی کرد.

شهربانو منصوریان کاپیتان تیم ساندای بانوان کشورمان  در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتخاب مجدد  امیرصدیقی برای ریاست فدراسیون ووشو اظهار کرد: صدیقی با اکثریت آرا به عنوان رئیس فدراسیون ووشو انتخاب شد. من به صدیقی رای دادم، چون در ۴ سال عملکرد خوبی در ووشو داشت. او هر چه ورزشکاران بخواهند فراهم می‌کند و بین پسران و دختران فرق نمی‌گذارد و به دختران بیشتر از پسران می‌رسد و هوای ما را بیشتر دارد. زمانی که ما گفتیم حوصله مان در خوابگاه سر می‌رود و تلویزیون می‌خواهیم، آقای صدیقی  برای درست کردن خوابگاه نزدیک به ۲ میلیارد تومان هزینه کرد. ما در فدراسیون ووشو مشکلی نداریم، اما فقط در کمیته آموزش مشکل داریم. فردی که در کمیته آموزش است به رئیس‌های هیئت‌ها و مربیان بی احترامی می‌کند.

او افزود: تیم ملی ووشو به مسابقات بریکس رفته بود، اما جایزه‌ای برای این رقابت‌ها در نظر نگرفتند. چرا سکه‌ای که ۴۲ میلیون است معادلش ۵ میلیون به ورزشکاران می‌دهند؟ ما به مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی می‌رویم و عمرمان را برای مسابقات می‌گذاریم، اما به جای دادن سکه به ما ۵ میلیون تومان می‌دهند. ما به مسابقات بریکس رفتیم، اما  وزارت ورزش پیراهن یکدست به تیم‌های ورزشی نداد.

منصوریان درباره اینکه این همه اعتراض به جایی نرسیده است، گفت: من عضو کمیسیون ورزشکاران هستم و زمانی حرف ما ارزش دارد که آن ۴ رای را بدهیم. اگر علی نژاد رئیس کمیته ملی المپیک می‌شد درد ورزشکار را بیشتر می‌فهمید، اما رئیس فعلی هیچ حرکتی نکرده است. من ماهی یک میلیون از صندوق حمایت از ورزشکاران می‌گیرم. اکنون ورزشکار با کشور‌های دیگر می‌جنگد و در نهایت برنده می‌شود و معلوم می‌شود قدرت ایران بالاتر است، اما متاسفانه یک عده‌ای به دنبال صندلی و جایگاه هستند.

ملی پوش ووشو بانوان کشورمان درباره اینکه از رئیس جمهور جدید کشورمان چه انتظاری دارد، بیان کرد: من با دختر پزشکیان صحبت کردم و گفتم که نماینده ورزشکاران هستم و در کمیسیون ورزشکاران حضور دارم و زمانی که رای اعضای کمیسیون بخواهند هوای ما را دارند در غیر این صورت توجهی به ما نمی‌کنند. دختر پزشکیان باور نمی‌کرد که حقوق ما در صندوق حمایت از ورزشکاران یک میلیون تومان است.  

منصوریان درباره اینکه چه زمانی از دنیای حرفه‌ای ووشو خداحافظی می‌کند، گفت: طبق قانون تا ۴۰ سالگی می‌توانم مبارزه کنم و با توجه به اینکه به این سن نزدیک می‌شوم بعد از ۲ مسابقه بین المللی فقط در لیگ برتر می‌توانم مسابقه بدهم. در حال حاضر تصمیم خداحافظی از ووشو را ندارم.  

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۱۲:۱۸ ۱۷ تير ۱۴۰۳
این خواهرا هم خیلی حاشیه دارن همین پولم از سرتون زیاده مثل کارگر حقوق میگرفتید اون موقع میفهمیدید پول یعنی چی
ازین خواهران منصوریان خوشم نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۷ تير ۱۴۰۳
این همه ورزشکار فقط این داره اعتراض می‌کنه پول نمیدن می‌دونیم ولی عشق به مردم و ورزشی که بهش علاقه داری چی؟
بجز فوتبال به کی پول میدن؟
Iran (Islamic Republic of)
بابا پنجعلی خوبی بابا
۱۱:۳۱ ۱۷ تير ۱۴۰۳
بستتونه دیگه چقدر خوش اشتهایید مثل کارگر حرف ۱۰ نفر بالاسرتون باشه و روزی ۱۲ ساعت کار میکردید عرق میریختید اونم باحقوق ناچیز اونوقت قدر همین پولارو میدونستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۷ تير ۱۴۰۳
نابرابری هست کاریش نمیشه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۷ تير ۱۴۰۳
5 میلیون از سرت زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۷ تير ۱۴۰۳
اگه نتایج و قهرمانی هارو مقایسه کنیم، در مقایسه با فوتبال، در حق سایر ورزش ها اجحاف میشه.
Germany
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۷ تير ۱۴۰۳
باید ماهی بیست میلیون حقوق مادام العمر بعد از بازنشستگی به این سه تا خواهر داده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۷ تير ۱۴۰۳
واویلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۷ تير ۱۴۰۳
بسه براتون چه خبرتونه مگه کارگری میکنی که عرق بریزی زحمت بکشی.تازه بعدشم‌که به شهرت رسیدی میری خارج چه فایده براماداری؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۰۹:۱۸ ۱۷ تير ۱۴۰۳
همینم زیادی تونه بسته دیگه چقدر میخاین ؟ مگه فوتبالیستید میلیارد پول میخاین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۷ تير ۱۴۰۳
حالیت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۷ تير ۱۴۰۳
آره ولی فوتبالیست هام هم خیلی حق مردم دیگه راخوردن وضایع کردن قشرزحمت کش کارگرا هستن‌با حقوق کم و بعدشم بعضی مشاغل دیگه
آخرین اخبار