نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان برای تشکر از حضور مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان متن بیانه بدین شرح است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم 

حماسه جمهور در انتخابات ریاست جمهوری

روز جمعه، بار دیگر شاهد حماسه جمهور در انتخابات ریاست جمهوری بودیم و مردم با حضور به هم پیوسته در صفوف رای، میراث گرانبهای امام خمینی (ره) یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را پاس داشتند.

با حمد و ستایش خداوند متعال و تشکر از حضور مردم عزیز کردستان در انتخابات دوره چهاردهم، حماسه برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری با چهار شاخصه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را به محضر مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران و رییس جمهور منتخب تبریک می‌گوییم.

همچنین بار دیگر یاد و خاطره شهید جمهور حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی را گرامی می‌داریم و بر روح پرفتوح ایشان و همه شهدای انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم.

بار دیگر چشم جهانیان به سوی ایران چرخید و شاهد حضور آگاهانه و زمان‌شناس ملت بزرگ ایران در پای صندوق‌های رای بودیم.

در شرایطی که دشمنان و خناسان به دنبال تحریم انتخابات و عدم حضور مردم بودند؛ مردم با عزت و اقتدار، آزادی و سربلندی ایران را فریاد زدند.

بی تردید پیروز این انتخابات، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بصیر ایران هستند که ترفند‌ها، توطئه‌ها و یأس آفرینی‌های دشمنان و بدخواهان را خنثی کردند.

 جادارد از تلاش‌ها و اقدامات تمامی عوامل برگزاری انتخابات، اعم از مجریان، ناظران، بازرسان، نیرو‌های امنیتی و انتظامی، شورای تامین، رسانه‌ها و همه ستاد‌های انتخاباتی که شرایط را برای رقابت سالم و حضور مردم در تعیین سرنوشت خود فراهم نمودند، صمیمانه قدردانی نماییم.

توفیقات جناب آقای دکتر پزشکیان رییس جمهور منتخب را در خدمت به مردم شریف ایران و تحقق وعده‌هایشان از خداوند منان مسالت می‌کنیم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.