مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: رعایت میزان و سقف شهریه در مدارس غیردولتی امری ضروری و اولویت دار است، مدارس غیردولتی به سمت کیفیت بخشی در فعالیت های آموزشی و تربیتی حرکت کنند.

عبدالله حبیبی با تاکید بر اهمیت توجه ویژه به مدارس و مر‌اکز غیردولتی؛ گفت: یکی از شاخصه های تحقق مردمی سازی نظام حکمرانی مشارکت دادن مردم در فعالیت‌های مختلف مربوط به دولت است و البته یکی از مصادیق این امر فعالیت در بخش مدارس غیردولتی است و امروز آموزش و پرورش خوزستان یکی از برنامه های خود را در راستای توجه به ارتقای شاخص های کیفی قرار داده است.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت رعایت میزان و سقف شهریه در مدارس غیر دولتی در سطح استان خوزستان افزود: این امر که مدارس غیردولتی می بایست همه شیوه نامه های تخصصی مدیریت مدارس را رعایت کنند به یک مطالبه عملکردی در سطح استان خوزستان مبدل شده است و البته این مهم با استفاده از ظرفیت حوزه ارزیابی به صورت جدی دنبال می شود.

حبیبی در پایان یادآور شد: کیفیت بخشی فعالیت های آموزشی و تربیتی به عنوان یک اولویت در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت استان قرار دارد و بر این اساس مدارس غیردولتی نیز باید به سمت کیفیت بخشی در فعالیت های آموزشی و تربیتی حرکت کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.