مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نشست خوبی با باشگاه داشتم و تا ۲ یا ۳ روز دیگر تکلیفم مشخص می‌شود.

علی نعمتی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بعد از جلسه با مدیران باشگاه اظهار کرد: من درگیر امتحانتم بودم و امروز جلسه کوچکی داشتیم و ان شاءالله تا ۲ یا ۳ روز آینده تکلیفم با پرسپولیس مشخص می شود.

او با بیان اینکه درگیر امتحانات بوده و زیاد اخبار را دنبال نمی کرده درباره جدایی مهدی ترابی گفت: در مورد بازیکنان دیگر نمی توانم حرفی بزنم چون هر کسی اختیار خودش را دارد.

مدافع پرسپولیس درباره اقدامی که پیرامون آزادی برخی از زندانیان انجام داد، گفت: قطعا کار چندان بزرگی نکردم، اما امیدوارم توانسته باشم کار کوچکی برای شادی خانواده این عزیزان انجام داده باشم. اگر شرایطش را داشته باشم باز هم این کار را انجام می دهم.

نعمتی درباره شایعه پیشنهاد تراکتور و سپاهان گفت: من هم مثل بقیه بازیکنان پیشنهاد داشتم، اما بازی در پرسپولیس حس و حال خوبی دارد و از نظر فنی خیلی به بازیکن کمک می کند. من هم امروز جلسه خوبی داشتم و امیدوارم به جمع بندی نهایی برسیم.

او درباره  اینکه بیرانوند و آل کثیر مدعی بودند اگر نعمتی دفاع وسط بازی کند در جام جهانی فیکس تیم ملی می شود، گفت: بعد از پایان امتحاناتم حتما با سرمربی تیم صحبت می کنم. بازیکنان لطف داشتند، من درهر پستی بازی کردم سعی کردم بهترین باشم، اما در پست دفاع وسط بهتر از دفاع چپ هستم. قطعا تلاش می کنم که به تیم ملی کشورم برسم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار