رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان فارس جزییات برگزاری مراسم اختتامیه ستاد‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور منتخب را اعلام کرد.

سید عبدالرزاق موسوی با تبریک پیروزی دکتر مسعود پزشکیان به مردم شریف و قدرشناس فارس گفت: ملت ایران با رای خود به دکتر پزشکیان خواستار اصلاح روند اداره امور کشور شدند.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در فارس اظهار امیدواری کرد که رئیس جمهور منتخب بتواند با عمل به وعده‌های خود طعم شیرین این پیروزی بزرگ را که در سایه مجاهدت آنان بدست آمده است به مردم بچشاند.

موسوی افزود: علاقمند بودیم مراسمی در خور مردم عزیز استان فارس همراه با جشن پیروزی برگزار کنیم، لیکن به احترام ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین و یارانشان پرهیز کرده و صرفا آیین اختتامیه فعالیت ستاد‌های انتخاباتی رییس جمهور منتخب در استان و تقدیر و تشکر از مردم و فعالین ستاد‌ها را امروز ۱۶ تیر ماه در محل تالار احسان شیراز به صورت عمومی برگزار خواهیم کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان فارس افزود: در پایان از همه عزیزانی که در برگزاری پرشور این انتخابات اعم از مسوولین نظارتی، مجریان، نیرو‌های امنیتی، انتظامی و نظامی که نهایت سعی و تلاش خود را انجام دادند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار