نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار با صدور بیانیه‌ای مشترک از مردم شریف استان به پاس حضور پرشور در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قدردانی کردند.

 آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی در این بیانیه مشترک  ارسال شده، اعلام کردند: پانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ به عنوان روز شکوه و حماسه ایرانیان بر صفحه تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار خواهد بود. مردم مومن، ولایت‌مدار و شهید پرور استان سیستان و بلوچستان با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای و بالاتر از میانگین کشوری، برگ زرین دیگری را در دفتر تاریخ پرافتخار این منطقه انقلابی رقم زدند.

حضور پرشوری که نشانگر وجود یک رقابت واقعی، سالم و امنیت انتخاباتی بود.

در این بیانیه مشترک آمده است: مشارکت پررنگ مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با وجود همه هجمه‌های دشمنان، تبلیغات وسیع و شیطنت‌های داخلی و خارجی، به مستکبران جهان ثابت کرد که ملت غیور ایران در هر شرایطی پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف دشمنان همیشه با حضور انقلابی و شکوهمند مردم در صحنه‌های مختلف با شکست مواجه می‌شود.

اینجانبان مراتب امتنان و سپاسگزاری خود را از هدایت‌ها و روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکیدات معظم له در باب انتخابات و در ادامه از حضور پرشور اقشار مختلف مردم شریف و فهیم استان سیستان و بلوچستان، علما، ریش سفیدان، معتمدان، سران طوایف و نخبگان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در پای صندوق‌های اخذ رأی و تحقق این اتفاق شکوهمند اعلام می‌داریم.

همچنین از تمام دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات، اعم از مسوولان ستاد انتخابات استان، هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، اعضای شورای تأمین و نیرو‌های زحمتکش امنیتی و انتظامی، عوامل مستقر در شعب اخذ رأی و اصحاب رسانه که با تلاش شبانه‌روزی خود در این مدت، زمینه برگزاری انتخابات سالم در استان را فراهم کردند، قدردانی کرده و با آرزوی موفقیت و سربلندی برای همگان، برای رییس جمهور منتخب مردم، از درگاه خداوند متعال توفیق خدمتگزاری مسئلت می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار