رییس کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان قزوین گفت: ۳۳۰ فعال رسانه‌ای در استان شامل خبرنگار، عکاس و مستندساز از صبح امروز تاکنون اخبار مراسم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را منعکس کردند.

رسول ملاحسنی رییس کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان قزوین در ستاد انتخابات استان قزوین و در جمع خبرنگاران گفت: مرحله نخست انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری سازماندهی خوبی برای خبرنگاران داشتیم و رصد اخبار نشان می‌دهد که ۸۰۰ خبر انتخاباتی در استان قزوین تهیه و منعکس شد.

وی اضافه کرد: با توجه به حضور پرشور خبرنگاران در مرحله دوم انتخابات پیش بینی می‌شود که آمار اخبار منتشر شده نسبت به مرحله نخست با افزایش قابل توجهی همراه باشد.

ملاحسنی با بیان اینکه کار رسانه‌ها تمامی ندارد و این قشر متخصص و زحمتکش باید در آینده نیز پیگیر مشکلات و مطالبات مردم باشند، ادامه داد: خوشبختانه در دولت شهید رییسی اتفاق خیلی خوبی برای جامعه رسانه‌ای افتاد و برای نخستین مرتبه توانستیم حلقه مفقوده بین مردم و مسئولان را احیا کنیم.

رییس کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان قزوین بیان کرد: هر خبری که در خصوص پیروزی نامزد‌ها می‌شنوید، گمانی زنی بوده و قطعی نیست، بنابراین نتیجه نهایی و رسمی صرفا از سوی وزارت کشور اعلام خواهد شد.

ملاحسنی یادآور شد: از جامعه رسانه‌ای استان قزوین به واسطه تمام زحماتی که در دولت رییسی داشتند تقدیر و تشکر دارم و برای همه اصحاب رسانه آرزوی موفقیت می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار