فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: مجموعه سپاه و دستگاه‌های اجرایی باید در نهایت نامزد پیروز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را برای سامان دادن به اوضاع کشور یاری دهند.

سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در ستاد انتخابات استان قزوین و در جمع خبرنگاران گفت: فردا رقابت‌ها را کنار گذاشته و رفاقت‌ها را جایگزین کنید تا با یاری دادن نامزد پیروز انتخابات بتوانیم مشکلات جامعه را یکی پس از دیگری از پیش رو برداریم.

وی با بیان اینکه حل مشکلات معیشتی باید در سرلوحه کار نامزد پیروز انتخابات باشد، تصریح کرد: سپاه در نهایت از دولت آینده حمایت خواهد کرد، البته این بستگی به درخواست دولت‌ها دارد که سپاه تا چه اندازه یاریگر باشد.

سردار پاسدار آتانی تاکید کرد: نامزد‌های انتخابات باید حریص خدمت کردن به مردم باشند و با پیگیری رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی منویات مقام معظم رهبری را محقق سازند.

این مسئول نظامی بیان کرد: مردم ایران امروز در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تمام کننده انتخابات هستند و همه دست اندرکاران نظام پای کار آمده‌اند تا مشارکت حداکثری صورت پذیرد، چراکه حضور حداکثری مردم استحکام نظام برای مقابله با دشمنان را افزایش می‌دهد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین اضافه کرد: انتخاب اصلح در منظر تحلیل مردم معلوم است، آن کسی که به مبانی انقلاب اسلامی نزدیک باشد که خوشبختانه شورای نگهبان هر ۲ نامزد را تایید کرده است، اما یک نفر قطعا بیشتر از سایرین ویژگی اصلاح را دارند که مردم آن را انتخاب خواهند کرد.

سردار پاسدار آتانی بیان کرد: سپاه بخشی از صیانت‌ها را در کنار فراجا برعهده گرفته و بر همین اساس امنیت ۴۶۶ صندوق ثابت و سیار در استان قزوین به سپاه صاحب الامر (عج) واگذار شد.

وی گفت: دستگاه قضایی و نیرو‌های مسلح توجیه شدند و هیچ یک حق ندارند تعلق خاطر و سلیقه شخصی و سیاسی را در شعبه اعمال کنند، آنقدر جدی هستیم که حتی حاضریم جان خودمان را برای حراست از صندوق‌ها بدهیم.

سردار پاسدار آتانی با بیان اینکه مشارکت انتخابات در مرحله دوم از دور نخست بیشتر بوده است، ادامه داد: مردم ایران در یک آزمون الهی رییس جمهور خدوم خود را از دست دادند، اما در بستر‌های قانونی کشور سریعا توانستیم فرآیند برگزاری انتخابات را فراهم کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.