آرسنال با ریکاردو کالافیوری، مدافع ایتالیایی بولونیا بر سر قراردادی تا تابستان ۲۰۲۹ و با دستمزد ۴ میلیون یورویی به توافق رسید.

ریکاردو کالافیوری مدافع باشگاه بولونیا با آرسنال به توافق رسید و به زودی این انتقال رسمی خواهد شد. این مدافع قبل از یورو با یوونتوس به توافق رسیده بود، اما پس از درخشش در ترکیب تیم ملی ایتالیا و رسیدن پیشنهادات انگلیسی برای این بازیکن، باشگاه بولونیا قیمت این بازیکن را افزایش داد و یوونتوس از خرید او انصراف داد.

فابریتزیو رومانو اعلام کرد آرسنال با کالافیوری برای امضای قراردادی ‏پنج ساله به توافق قطعی رسیده است. در حال حاضر مذاکرات برای ‏قطعی کردن مبلغ قرارداد ادامه دارد. بولونیا برای واگذاری کالافیوری ‏خواهان دریافت ۵۰ میلیون یورو شده و رسانه‌های انگلیسی می‌گویند ‏با اینکه آرسنال سعی دارد با بولونیا چانه بزند ولی برای پرداخت این ‏مبلغ مشکلی نخواهد داشت. ‏این در حالی است که یوونتوس حاضر است تنها ۲۵ میلیون یورو برای او هزینه کند تا کالافیوری دوباره شاگرد تیاگو موتا نشود.

کالافیوری تنها یک فصل برای بولونیا بازی کرده است. او تابستان ‏گذشته با قراردادی به ارزش ۵ میلیون یورو از بازل سوئیس به بولونیا ‏پیوست. بندی در قراداد بولونیا و بازل باعث شده که در صورت ‏فروش او به آرسنال نیمی از مبلغ قرارداد به بازل پرداخت شود. به ‏همین خاطر است که بولونیا حاضر نیست از مبلغ درخواستی‌اش ‏کوتاه بیاید. ‏

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار