دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران با حاشیه‌های اخیر جایگاه خود نزد هواداران روی سکو‌ها را از دست می‌دهد.

علی رضا بیرانوند دروازه بان اصلی تیم ملی فوتبال ایران در فصل نقل و انتقالات و بعد از جدایی از پرسپولیس پایگاه مردمی خود نزد قرمز‌ها را از دست داد و هواداران این بازیکن که یکی از مهمترین عوامل موفقیت وی محسوب می‌شوند از رفتار بیرانوند رضایت ندارند.

سال گذشته بیرانوند در نقل و انتقالات این بازی را نه تنها با باشگاه خودش که با استقلالی‌ها انجام داد.

مذاکره با استقلال و چرخش ۱۸۰ درجه‌ای و حضور دوباره در ترکیب تیم پرسپولیس بد جوری هواداران آبی را روبروی این سنگربان ملی قرارداد.

در بازی‌های آتی تیم ملی فوتبال هواداران آبی و قرمز یک نظر مشترک در مورد بیرانوند خواهند داشت و این کار را برای بیرو روی سکو‌های آزادی سخت خواهد کرد اگر چه او در لباس تیم ملی فوتبال سرباز کشور خواهد بود، اما در صورت نوسان در عملکردش تیم ملی زیر فشار می‌رود و شاید کادر فنی تیم ملی بیشتر از همه متضرر شوند و بالاجبار از گزینه‌ای دیگر در بازی‌های خانگی استفاده کنند.

بیرانوند به همراه تیم ملی فوتبال باید در روز ۱۵ شهریور در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال قرقیزستان برود و باید دید تا آنزمان شرایط بیرانوند روی سکو‌های آزادی چگونه خواهد بود.

این اتفاق شاید شانس نیازمند دروازه بان سپاهان را برای حضور در بازی‌های خانگی افزایش دهد چرا که بار روحی و روانی تماشاگران در عملکرد بازیکنان ملی بسیار حائز اهمیت است.

هواداران تیم ملی فوتبال ایران اگر چه در بازی‌های ملی سعی می‌کنند رنگ‌ها را کنار بگذارند، اما علی رضا بیرانوند باید مراقب باشد که با تحریک چند تماشاگر رفتار معقولی از خود نشان بدهد و همان دروازه بان خوب برای تیم ملی فوتبال باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار