فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: حضور در انتخابات علاوه بر اینکه توصیه و تاکید مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قواست، وظیفه شرعی، دینی و ملی یکایک ما ایرانیان است.

امیر حسین محمدشفیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین با حضور در شعبه اخذ رای مسجدالنبی قزوین گفت: مردم ولایتمدار، مومن و انقلابی قزوین از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی همیشه پای کار نظام بوده و هستند و تاکنون ثابت کرده اند که اگر از هر طیف و جناح سیاسی که باشند، فقط یک حرف دارند و آن هم پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: امروز همه ما شاهد حضور گسترده مردم در شعب اخذ رای هستیم و انشالله تا پایان زمان مهلت قانونی همچنان شاهد این حضور باشکوه باشیم چرا که این حضور در نهایت مهر تاییدی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

امیر محمدشفیعی یادآور شد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای پیام "نه" دوباره به دشمنان نظام ما خواهد بود و این پیام تنها مربوط به امروز نبوده و در هر زمانی که نظام مقدس ما نیازمند به حضور مردم در صحنه بوده، آنان پای کار آمده اند اگرچه دشمن خیلی تلاش می‌کند تا این حضور در هر دوره کم و کمرنگ‌تر شود ولی جوابشان را نه از سوی مسوولان، سیاسیون و نظامیان بلکه از خود مردم و حماسه حضورشان را مقاطع مختلف دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: امروز بار دیگر دشمنان ما پیامشان را با حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری شاهد هستند و در نهایت نیز پیروز نهایی هم خود مردم خواهند بود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین، ادامه حماسه ملت ایران را در تشییع شهدای خدمت، حضور در مرحله نخست و سپس مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برشمرد و افزود: مردم میهن اسلامی ما به بهترین شکل ممکن پاسخ دشمنان نظام مقدس را داده اند و فکر نمی‌کنم که احمق‌ترین دشمن ما این پیام مردم ما را متوجه نشده باشد، پیامی هم نیست جز اینکه ما پای کار نظام و انقلاب هستیم و هیچ چیزی را با این نظام عوض نخواهیم کرد.

امیر محمدشفیعی ادامه داد: از همه مردم سراسر میهن اسلامی، به ویژه مردم شهید پرور و مومن قزوین تقاضا داریم امروز با حضور در پای صندوق‌های رای، برگه آرای خود را به صندوق بیاندازند چرا که این کار مهر تاییدی است بر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و بزرگترین وظیفه‌ای که امروز بر عهده همه ما است، پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر انتخاب اصلح است.

وی تاکید کرد: این انتخاب به هیچ عنوان برای ما سخت نیست تا جایی که مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیرشان در مورد فرد اصلحی که می‌تواند پیرو راه شهیدان خدمت، پای کار نظام و دلسوز مردم باشد، مشخص است و انشاالله مردم با انتخاب امروز خود و در پایان شمارش آرا موفق عمل کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین بیان کرد: هر فردی که پیروز انتخابات باشد، بداند هر رایی که مردم داده اند، سنگینی بار مسوولیت بردوش این عزیز خواهد بود و این سنگینی بار مسوولیت ایجاب می‌کند پای کار نظام و مردم باشد و به قول و وعده‌هایی که داده بایستی عمل کند و امیدواریم در نهایت روز به روز شاهد پیشرفت اقتدار و عزت ایران اسلامی باشیم.

مرحله دوم چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت روز ۱۵ تیرماه در هزار و ۸۹ شعبه اخذ رای در سراسر استان قزوین همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

نزدیک به ۹۶۰ هزار واجد شرایط رای در استان قزوین حضور دارند و در مرحله نخست نیز حدود ۴۳ درصد در انتخابات ریاست جمهوری حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.