نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شرکت مردم در پای صندوق‌های اخذ رای می تواند شکوفایی اقتصادی، عمرانی و آبادانی کشور و منطقه را به همراه داشته باشد.

ماموستا فایق رستمی روز جمعه در حاشیه رای گیری در شعبه مسجد جامع سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آحاد مختلف مردم استان می‌خواهم در این آزمون بسیار مهم که سرنوشت کشور را تعیین می کند، شرکت کنند تا بتوانیم بار دیگر مردم سالاری نظام اسلامی را به منصه ظهور برسانیم.

وی افزود: شرکت مردم در پای صندوق‌های اخذ رای می تواند شکوفایی اقتصادی، عمرانی و آبادانی کشور و منطقه را به همراه داشته باشد، ضمن اینکه حضور گسترده مردم، رییس جمهور منتخب را به خدمتگزاری بیشتر وادار می‌کند.

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم با شرکت در انتخابات می توانند پیام رسای همدلی، اخوت و برادری را برای جهان داشته باشند، اضافه کرد: مردم باید با حضور آگاهانه خود فردی اصلح، خدمتگزار و صادق را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند و امیدواریم رییس جمهور منتخب نیز بتواند مثل یک پدر برای همه مردم اجرای عدالت کند و جواب اعتماد مردم را بدهد.

۲۵ هزار عوامل اجرایی، امنیتی و نظارتی در هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در استان کردستان فرآیند برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را انجام می دهند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه در ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه اخذ رأی در سراسر ایران برگزار شد که بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، «مسعود پزشکیان» ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ رأی و «سعید جلیلی» با ۹ میلیون ۴۷۳ هزار ۲۹۸ رأی داشتند که با توجه به اینکه هیچ یک از نامزدها در مرحله اول موفق به کسب اکثریت مطلق آراء نشدند، انتخابات به دور دوم رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.