فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: هر رأی که به صندوق انداخته می‌شود، تیری است که به سمت دشمن رها خواهد شد و یک‌بار دیگر مردم ناامیدی را به خیمه دشمن خواهند برد.

سردار نعمت‌الله باقری با حضور در شعبه اخذ رأی دبستان توحید خرم‌آباد در سخنانی، اظهار داشت: امروز حضور مردم را در پای صندوق‌های اخذ رأی به‌صورت پرشور می‌بینیم.

وی با تأکید بر اینکه ملت و مردم ما آزمون داده هستند، در شرایط سخت و در ۴۵ سال گذشته در آزمون‌های مختلفی شرکت کرده‌اند و هر جا مردم قدم گذاشته‌اند پیروزی با مردم بوده است، گفت: همه تلاش دشمنان انقلاب اسلامی جدایی مردم و مسئولان است، اما این مردم ما هستند که آگاه و فهیم هستند و در دوران ۴۵ ساله، در حوادث مختلف، دفاع مقدس، بعد از دفاع مقدس، آزمون‌های سیاسی مختلف به ندای رهبر و امامین انقلاب لبیک گفته‌اند و پای نظام و انقلاب اسلامی آمده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، بیان داشت: امروز هم یک‌بار دیگر شاهد حضور مردم عزیز در صحنه هستیم و امید داریم آنهایی که صدای ما را می‌شنوند، هر چه سریع‌تر خودشان را به صندوق‌های رأی برسانند و رأی خود را به صندوق بیندازند.

سردار باقری، تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است هر رأی که به صندوق انداخته می‌شود، یک تیری است که به سمت دشمن رها خواهد شد و یک‌بار دیگر ناامیدی را به خیمه دشمن خواهند برد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.