قابلیت جدید کوپایلت به کاربر امکان می‌دهد که از طریق ویندوز ۱۱ گوشی اندرویدی خود را کنترل کند.

نسخه‌ی وب کوپایلت به‌روزرسانی جالبی دریافت کرده است که درحال‌حاضر برخی کاربران ویندوز ۱۱ می‌توانند از آن استفاده کنند. اکنون با فعال‌سازی افزونه‌ی Phone Link می‌توان گوشی اندرویدی را از طریق کوپایلت مدیریت کرد. این کار فقط زمانی انجام می‌شود که گوشی به‌وسیله‌ی اپلیکیشن Phone Link یا ویژگی اتصال دستگاه‌ها (Link Devices) به ویندوز ۱۱ متصل شده باشد.

پیش از این، گزینه‌ی Phone Link محدود به خواندن برخی پیام‌های متنی روی گوشی اندرویدی بود، اما افزونه‌ی Phone Link ویژگی‌هایی مانند دسترسی به مخاطبین، پیدا کردن شماره‌های ذخیره شده در گوشی، ارسال یا دریافت پیام‌های متنی و تنظیم هشدار روی گوشی را به کوپایلت اضافه می‌کند.

برای شروع، منوی همبرگری کوپایلت را باز کنید، روی افزونه‌ها (Plugins) بزنید و Phone Link را فعال کنید. پس از انجام این کار، از کوپایلت بخواهید که آخرین پیام‌های متنی گوشی شما را نشان دهدپس از انجام این کار، از کوپایلت بخواهید که آخرین پیام‌های متنی گوشی شما را نشان دهد.

اگر از اپلیکیشن Phone Link استفاده نمی‌کنید، ممکن است پیامی ببینید که می‌گوید Copilot درحال‌حاضر نمی‌تواند به دستگاه شما دسترسی پیدا کند.

س از اتصال گوشی به ویندوز ۱۱ و اعطای اجازه‌ی دسترسی، کوپایلت قادر خواهد بود به شما در انجام وظایفی مانند دریافت اطلاعات از مخاطبین یا پیام‌های متنی، خلاصه کردن یا ترجمه‌ی پیام‌ها توسط هوش مصنوعی، نوشتن و ارسال پیام‌ متنی و تنظیم هشدارها کمک کند.

منبع:زومیت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.