استاندار قم با صدور پیامی از مردم استان خواست که حضوری باشکوه در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند.

سید محمد آقامیری،استاندار قم در پیامی آورده‌ است: ضمن تشکر و قدردانی از حضور مردم عزیز استان کریمه اهل بیت (س) در دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛ از آحاد مردم بزرگ استان دعوت می‌نمایم در انتخابات ۱۵ تیرماه؛ در پای صندوق‌های اخذ رای حضور یابند و با انتخاب بزرگ خود، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یاریگر باشند.

در این پیام که به مناسبت، روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها صادر شده، آمده‌است: نامگذاری روز ۱۴ تیرماه به نام "روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها"، فرصت مناسب و مغتنمی برای تبیین اهمیت، نقش و جایگاه دو رکن مهم و تأثیرگذار مدیریت شهری و روستایی و تکریم و قدرشناسی شایسته از زحمات تلاش‌گران این عرصه است.

پیام حاکیست: بی‌تردید شهرداری و دهیاری دو نهاد مهم اجتماعی است که در پیشانی خدمت به مردم قرار داشته و در پرتو شکل گیری آنها، گام‌های بلندی در راستای افزایش خدمات و رفاه عمومی و عمران و آبادانی شهر‌ها و روستا‌های کشور برداشته شده‌است.

در بخش دیگری از این پیام آمده‌است: توجه به این مقوله مهم است که تعامل و مشارکت این دو مجموعه در کنار استانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی در راستای توسعه استان و شهر کریمه اهل بیت (ع) تاثیری شگرف و انکار ناپذیر دارد. اینجانب فرصت را مغتنم دانسته، ضمن عرض تبریک این روز، توفیقات روزافزون شهرداران و دهیاران و تمام خادمان به مردم با بصیرت قم را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار