فرمانده انتظامی مازندران از آمادگی کامل برای تامین نظم و امنیت انتخابات ریاست جمهوری در استان در روز جمعه ۱۵ تیرماه خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: این فرماندهی با اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه در سه مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات، اقدامات لازم برای تامین نظم و امنیت دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در ۱۵  تیر ماه را در دستور کار قرار داده است.

او از آمادگی کامل پلیس مازندران برای برقراری نظم و امنیت ۳ هزار و ۲۲۸ صندوق اخذ رای در سطح استان خبر داد و افزود: از مجموعه صندوق‌های اخذ رای ۶۰ درصد توسط ماموران انتظامی و ۴۰ درصد توسط برادران سپاه کربلای استان محافظت خواهد شد که جا دارد از مجموعه همه این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

سردار مفخمی همچنین از حفاظت و حراست از محل‌های تجمیع صندوق‌های اخذ رای در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سطح استان حین و بعد از برگزاری انتخابات خبر داد.

او با اشاره به اینکه برای تامین امنیت مکان‌های تجمع افراد در جهت حضور حداکثری و افزایش مشارکت انتخاباتی حین برگزاری انتخابات تمهیدات لازم اندیشیده شده، گفت: با عنایت به تعطیلات آخرهفته و حضور مسافران و گردشگران در محور‌های مواصلاتی، تفرجگاه‌ها و سواحل دریا، پیش بینی‌های لازم برای تامین نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی در این مناطق نیز در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، تامین نظم و امنیت پس از برگزاری انتخابات است که پلیس با تدابیر و تمهیدات ویژه برای مدیریت هیجانات انتخاباتی نسبت به کنترل معابرعمومی و امنیت ترافیکی اقدامات لازم را در دستور کار خود دارد.

او از وفاق و همدلی همه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و ابراز امیدواری کرد: بحمدالله اشراف کامل نسبت به همه موضوعات امنیتی، انتظامی و ترافیکی درسطح استان وجود دارد و این انتخابات به یاری خداوند و همکاری خوب مردم ولایتمدار استان با فرزندان خود در مجموعه انتظامی در امنیت کامل برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار