مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: کارگاه عمرانی پروژه پل روگذر بلوار سردار سلیمانی با پیشرفت ۴۶ درصدی فعال است.

مسعود بخشی،مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم درباره تقاطع و پل روگذر بلوار سردار سلیمانی، اظهار کرد: قرارداد اجرای این پروژه در سال ۱۴۰۲ با سازمان توسعه و عمران شهرداری منعقد شد.

وی افزود: در ابتدا به‌دلیل نبود زیرساخت‌ها از جمله برق و آب، فرایند تجهیز کارگاه پروژه به‌کندی پیش رفت و پس از تجهیز کارگاه با توجه به اینکه پروژه روی بستر سنگی قرار داشت، قابلیت حفاری و پی‌ریزی به کندی انجام گرفت.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم عنوان کرد: پل روگذر بلوار سردار سلیمانی با پیشرفت ۴۶ درصد به صورت روزانه در حال پیشروی در عملیات عمرانی است.

بخشی اضافه کرد: این پل روگذر دو محور مواصلاتی اصلی را به یکدیگر متصل و جاده اراک را پیش از اینکه وارد خیابان خرمشهر شود به بلوار غدیر متصل می‌کند که ترافیک میدان ارتش را کاهش می‌دهد.

وی عنوان کرد: این پل به طول ۳۵۵ متر و عرض ۲۰ متر احداث می‌شود که از دو ردیف پایه تشکیل و ۱۲۰۰ تن میلگرد و ۸۵۰۰ تن بتن‌ریزی در این پل به کار گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: در اجرای پروژه معارضاتی وجود داشت که منطقه چهار شهرداری قم نسبت به رفع آنها اقدام کرده و بخشی از آن باقی‌مانده است، با این وجود پروژه عمرانی متوقف نشده و در حال انجام است.

بخشی اضافه کرد: پایه‌ها در بخش شرقی پروژه نصب شده و نصب تنها در بخش‌هایی که معارضات وجود دارد انجام نشده است، همچنین بتن‌ریزی نخستین عرشه قسمت غربی پروژه نیز انجام گرفت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار