مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین گفت: بانک مسکن استان قزوین در راستای تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، بیش از ۱۲۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

مهدی آل وردی مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین در نشست خبری مدیران شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی در استان گفت: با پرداخت بیش از ۱۲۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات احداث مسکن بعنوان بانک پیشتاز در این عرصه هستیم و توانسته ایم حدود ۱۷ درصد سهم  شبکه بانکی استان رادر پرداخت تسهیلات را به خود اختصاص دهیم.

وی بیان کرد: با همه محدودیت‌های منابع مالی در راستای گره گشایی از مشکلات مردم و انجام ماموریت‌های محوله در دولت سیزدهم تلاش کردیم تا نیاز‌های تسهیلاتی بخش مسکن را تامین کنیم و با همکاری صمیمانه به تسریع در اجرای طرح نهضت ملی کمک کرده ایم.

مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین اضاه کرد: از زمان آغاز طرح نهضت ملی مسکن در استان قزوین تعداد ۱۸ هزار و ۶۴ واحد به بانک مسکن استان معرفی و منجر به عقد قرارداد شد و در حال حاضر ۸۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال برای ۱۸ هزار و ۶۴ واحد پرداخت شده است.

آل وردی یادآورشد: تسهیلات سهم الشراکه مبلغ ۵۰ هزار میلیارد ریال معادل ۵۸ درصد است و این طرح‌ها از پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصدی برخوردار شده است.

این مدیر بانکی اظهارداشت: بانک مسکن استان قزوین در راستای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن، پیشگام است و همه توان خود را بکار بسته ایم تا واحد‌ها بسرعت تکمیل شده و در اختیار متقاضیان قرار گیرد و رضایت مردم جلب شود.

مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین بیان کرد: تسهیلات بانکی با ارقام مختلفی ابلاغ شد و در نهایت میزان سقف آن از ۳۵۰ میلیون تومان به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافت و شاهد گره گشایی از مشکلات مردم بودیم.

وی اظهارداشت: تعدیل نرخ سود تسهیلات از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد از دیگر اقدامات خوب دولت سیزدهم بود که خوشبختانه در اجرای آن در استان قزوین نیز پیشگام بودیم و در کشور صاحب رتبه برتر شدیم.

آل وردی در خصوص میزان اقساط هم گفت: در دو سال اول بایستی وام گیرندگان ماهانه ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای اقساط خود پرداخت کنند که این طرح نیز در استان عملیاتی شده و متقاضیان اختیار دارند از شرایط اقساط عادی و یا پلکانی نیز استفاده کنند.

مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین در ادامه گفت: بانک مسکن تنها بانکی است که به همه تکالیف خود در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن  در استان قزوین عمل کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار