رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان برخورداری دانش آموزان نیازمند از سطح قابل دسترسی از سلامتی، پیشگیری از ایجاد یا تشدید ناتوانی با مداخله زود هنگام، ارتقای سطح توانمندیها و قابلیتهای عملکردی، بهبود کیفیت یادگیری از طریق ارایه خدمات توانبخشی، اهتمام در ایجاد امنیت روانی والدین کودکان و دانش آموزان استثنایی از اهداف ارائه خدمات حمایتی وتوانبخشی به کودکان و دانش آموزان استثنایی عنوان کرد.
طالب محمدی تاکید کرد: آنان ازاین طریق میتوانند بر بخشی از محدودیتهای جسمی خود غلبه کرده و به جایگاهی که در شأن استعدادها و توانایی هایشان است، دست پیدا کنند.