مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قم گفت تبلیغ و ترویج فرهنگ اسلامی بصورت نوین مهم ترین عنصر جهاد تبیین است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قم با اشاره به گسترش بهره گیری از فضای مجازی در سطوح مختلف گفت تبلیغ و ترویج فرهنگ اسلامی بصورت نوین مهم ترین عنصر جهاد تبیین است.

علی اکبر زارعی روز چهارشنبه در سومین همایش مبلغین دفتر آیت الله فاضلی بهسودی دامت برکاته بر لزوم پیروی از دستور مقام معظم رهبری در اجرای جهاد تبین تاکید کرد .

زارعی توجه به رعایت هنجارهای اجتماعی و برخورد با رفتارهای ضد تحکیم خانواده را ضروری دانست و خاطر نشان کرد : ظرفیت بزرگ و ارزشمند مبلغین مهاجر افغانستانی باید در مسیر ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی قرار گیرد .

وی ایام محرم و صفر را فرصتی ارزشمند جهت تبیین فرهنگ مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی دانست و ابراز امیدواری کرد : بروز ناهنجاری‌های های اجتماعی که بنیاد خانواده و فرهنگ اصیل اسلامی را تحت شعاع قرار خواهد داد و باید با تمام ظرفیت در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گام برداشت .

مدیرکل امور اتباع ساماندهی اقشار مختلف اتباع و مهاجرین توسط سازمان ملی مهاجرت را مورد توجه قرار داد و گفت استان قم هم اکنون بیشترین ظرفیت در حوزه فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی مهاجرین را دارد و همواره سرآمد در کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.