معاون راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت سه میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

منصور نجفقلی‌زاده گفت: سرعت متوسط در راه‌های استان۷۳ کیلومتر است که انتظار می‌رود رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین به علائم راهور توجه کنند.
معاون راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل محور‌های بران-قره آغاج، مشگین شهر-کنگرلو وجعفرآباد-بیله سوار را محور‌های پرتردد تخلف سرعت غیرمجاز استان برشمرد و افزود:در سه ماهه گذشته ۱۲۹ هزار و ۹۷۱ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران- قره آغاج،۸۴ هزار و ۵۰۸ تردد در محور مشگین شهر- کنگرلو و ۹۹هزار و۲۰۳ تردد تخلف در محور جعفرآباد –بیله سوار ثبت شده است.
او همچنین از ثبت ۲۶۱ هزار و ۸۷۴ تردد تخلف سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبر داد و گفت: در مدت یاد شده ۵۸ هزار و۴۲۲ تردد در محور آستارا-اردبیل، بیش از ۲۷ هزار تردد در محور اردبیل-سرچم و۲۳ هزار و۳۴۱ تخلف تردد سبقت غیرمجاز در محور اردبیل-آبی بیگلو به ثبت رسیده است.
نجفقلی‌زاده افزود: در ۳ ماهه گذشته ۵ میلیون و ۲۰۹ هزار و ۳۹۶ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است که از این تعداد ۴۴۶ هزار و۴۱۱ تردد در محور اردبیل-آستارا،۳۸۶ هزار و۱۵۰ تردد در محورآستارا-اردبیل و ۱۹۰ هزار و۹۱۳ تردد بوده است.
او با بیان اینکه ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری تردد خودرویی در راه‌های استان را رصد و پایش می‌کنند به ضهروندان توصیه کرد قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.