سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: تعداد ١۴ تخت دیالیز در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) این شهرستان مورد تعویض قرار گرفت.

 احمد قبا با اشاره به افزایش کیفی و کمی خدمات‌رسانی به بیماران دیالیزی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بیان کرد: خدمات‌دهی به بیماران دیالیزی در مسیر توسعه کیفی و کمی قرار دارد.
 
 وی افزود: در حال حاضر ۱۸۷ بیمار دیالیزی در پنج مرکز دیالیز در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر در حال دریافت خدمات مراقبتی و درمانی هستند که باتوجه‌به نیاز سنجی‌های صورت‌گرفته به‌زودی شاهد افزایش چشمگیر کیفیت خدمات‌رسانی به این عزیزان خواهیم بود.
 
 قبا ادامه داد: در این راستا تعداد ١۴ تخت دیالیز در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) مورد تعویض قرار گرفت، همچنین چهار دستگاه جدید و باکیفیت در اواخر سال گذشته برای این بیمارستان خریداری شده و به‌زودی دو دستگاه جدید نیز خریداری می‌شود و جهت افزایش ظرفیت این بخش وارد مدار خدمات‌رسانی قرار خواهند گرفت همچنین دستگاه جدید R.O این بیمارستان در طی ماه‌های گذشته در این بخش فعال شده است.
 
 سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اضافه کرد: جهت توسعه کیفیت خدمات‌رسانی، افتتاح دو بخش دیالیز دیگر در بیمارستان‌های ایران ایرانشهر و مرکز خدمات جامع سلامت شهری بمپور را نیز در دستور کار داریم که ساختمان مرکز دیالیز با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصدی در حال احداث است و امیدواریم تا پایان شهریور امسال تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.
 
 وی ادامه داد: این مرکز دارای ۲۲ تخت در فضایی به مساحت ۹۰۰ مترمربع است که کلیه تجهیزات و دستگاه‌های آن خریداری شده و آماده نصب است.
 
 قبا عنوان کرد: همچنین جهت بهبود رفاه حال ۳۷ بیمار دیالیزی ساکن شهرستان بمپور راه‌اندازی بخش دیالیز این منطقه را در برنامه خواهیم داشت که خوشبختانه فضای فیزیکی بخش دیالیز این حوزه تامین شده و به دنبال رفع کمبود‌ها جهت تجهیز و آماده‌سازی این مرکز نیز هستیم.
 
 قبا تصریح کرد: در روز‌های گذشته در تأمین ملزومات موردنیاز در بخش دیالیز بیمارستان با مشکلاتی مواجه بودیم که با پیگیری‌های صورت‌گرفته کلیه ملزومات و تجهیزات موردنیاز هم اکنون تامین و در دسترس کادر درمان نیز است و تخت‌های جدید این بیمارستان به همراه متعلقات کامل (تشک، لاکر، میز غذاخوری، پله کنار تخت و...) نیز امروز تعویض خواهد شد.
 
 وی خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر جهت برطرف‌کردن کمبود‌ها و بهبود وضعیت زیرساخت‌ها و تجهیزات نیز است و در روز‌های اخیر بیش ۸۷ میلیارد ریال جهت خرید ملزومات مورداستفاده و تجهیز بخش‌های دیالیز و راه‌اندازی بخش‌های جدید هزینه شده است.

برچسب ها: علوم پزشکی ، دیالیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار