دستگیری کلاهبردار با رسید‌های جعلی در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری کلاهبردار خرید خودرو با رسید جعلی در این شهرستان خبر داد. 

 سید قاسم موسوی گفت: در پی گزارش کلاهبرداری‌های سریالی خرید خودرو توسط مردی با رسیدهای جعلی پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شادگان قرار گرفت.

 او افزود: در بررسی اظهارات یکی از شاکی‌های پرونده مشخص شد خودروی خود را برای فروش در یکی از سایت‌های واسطه‌گر اینترنتی آگهی کرده که فردی به وی پیام داده و پس از چانه زنی بر سر قیمت, خودروی وی را مورد معامله قرار داده و با پرداخت الکترونیکی وجه معامله و دریافت وکالت‌نامه؛ خودرو را تحویل گرفته است و تاکنون وجهی به حساب فروشنده واریز نشده است .

فرمانده انتظامی شادگان گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ شادگان با تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی متهم را شناسایی و در عملیاتی وی را دستگیر کردند .

سرهنگ موسوی افزود: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۵ فقره کلاهبرداری خودرو شهروندان با رسید جعلی و فروش آنها اعتراف کرد.

  او از شهروندان خواست؛ با فعال سازی سامانه پیامک حساب بانکی از انجام هرگونه تراکنش بانکی و دریافت یا برداشت از حساب بانکی مطلع شوید و قبل از تحویل کالا حتماً مطمئن شوید که این پیامک از سوی بانک و یا سرشماره بانک برای شما ارسال شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.