فرماندار دالاهو:

هزار نفر در دالاهو کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند

فرماندار دالاهو گفت: هزار نفر عوامل اجرایی، بازرسی، نظارتی، انتظامی، امنیتی، ستادی و خدماتی کار برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان را برعهده دارند.

مسعود محنتی فرماندار دالاهو با دعوت از قشرهای مختلف مردم برای حضور فعالانه و آگاهانه و مشارکت گسترده در پای صندوق های رای در مرحله دوم برگزاری انتخابات، افزود: ۴۵ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای جمع آوری آرای رای دهندگان در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در پانزدهم تیرماه جاری برگزار می شود، اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: از مجموع شعب اخذ رای ۱۵ شعبه ثابت و ۳۰ شعبه سیار است که ۲۲ شعبه در کرند و ۲۳ شعبه در بخش گهواره از توابع این شهرستان در مناطق شهری، روستایی و عشایری مستقر می شود.

فرماندار دالاهو با قدردانی از مشارکت مردم شهرستان دالاهو در مرحله اول انتخابات در هشتم تیرماه که بار دیگر در یک عرصه مهم داخلی نقش آفرینی کرده و تاثیر خود را در معادلات سیاسی و اجتماعی نمایان کردند، گفت: از تمامی کسانی که در مرحله اول در انتخابات حضور یافته و کسانی که به هر دلیلی در این رویداد مهم شرکت نکرده اند می خواهیم پرشور و با نشاط در امر تصمیم گیری و سرنوشت چهار سال آینده کشور خود سهیم باشند و در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت گسترده برای انتخاب فرد اصلح شرکت کنند.

محنتی ادامه داد: شرکت در انتخابات ضامن پیشرفت، اقتدار، عزت و عظمت ایران اسلامی است از این رو با نصب العین قرار دادن فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی باید در انتخابات برای تحقق منویات ایشان بر اساس چهارمولفه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت تلاش کرده و دیگران را نیز به شرکت در انتخابات دعوت کنیم.

وی با قدردانی از حضور موثر مردم شهرستان برای شرکت در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم از آمادگی برای حضوری پرشورتر در دور دوم انتخابات در جمعه آینده خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.