نشست تخصصی تبیین جنایات آمریکا علیه حقوق بشر در تبریز

در آخرین روز هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نشست تخصصی تبیین جنایات آمریکا علیه حقوق بشر در تبریز برگزار شد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در نشست تخصصی تبیین جنایات آمریکا علیه حقوق بشر در تبریز با بیان اینکه نقش آمریکا در تمام جنایات ضد حقوق بشر در دنیا غیر قابل انکار است گفت: آمریکا در تمام جنایات ضدحقوق بشر در هر نقطه از دنیا نقش مستقیم و غیرمستقیم دارد.

حجت الاسلام اسکندری با اشاره به مناسبت‌های هفته دوم تیرماه و شهادت و ترور جمعی از مردم و مسئولین نظام اسلامی در این هفته در سال‌های مختلف یادآور شد: هر یک از حوادث هفته دوم تیرماه را که بازخوانی کنیم به نقش و دخالت آمریکای جهانخوار در این حوادث پی می‌بریم.

وی ترور مقام معظم رهبری در ششم تیرماه، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله بهشتی و یارانش در هفتم تیرماه، بمباران شیمیایی سردشت و شلیک به هواپیمای مسافری را نمونه‌ای از حوادث هفته دوم تیرماه خواند و افزود: تمام این حوادث با اطلاع کامل و دخالت آمریکایی‌ها به وقوع پیوسته و از همین رو ششم تا دوازدهم تیرماه با عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نام گرفته است.

وی تشکیل جبهه مقاومت در منطقه را یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار در مقابل این جنایات توصیف کرد و گفت: امروز تقویت و حمایت از جبهه مقاومت وظیفه هر انسان آزاده‌ای است.

عقل مندی مسئول بسیج حقوقدانان استان آذربایجان شرقی هم با اشاره به وجود پرونده‌های حقوقی متعدد علیه دولت آمریکا در زمینه حقوق بشر بر لزوم خارج شدن کشورمان از حالت انفعالی در پیگیری این پرونده‌ها تاکید کرد.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.