شورای وحدت استان اردبیل از سعید جلیلی حمایت کرد

قائم مقام شورای وحدت استان اردبیل از ائتلاف و همگرایی نیرو‌های خود با ستاد سعید جلیلی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

مصطفی کریمی گفت: شب گذشته همراه با جمعی از اعضای شورای وحدت انقلاب اسلامی استان با حضور در ستاد مرکزی تبلیغات انتخاباتی سعید جلیلی، حمایت خود را از این نامزد ریاست جمهوری و جبهه انقلاب اعلام کردند.
قائم مقام شورای وحدت استان اردبیل افزود: این همگرایی و وحدت در واقع برای حمایت از سعید جلیلی به عنوان نامزد در تراز انقلاب در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری است و به وحدت و انسجام بیشتر نیرو‌های شورای وحدت و ستاد‌های تبلیغات انتخاباتی پورمحمدی و جلیلی منجر خواهد شد.
او تصریح کرد: حجت‌الاسلام حسین نوری رئیس ستاد مرکزی تبلیغات انتخاباتی جلیلی در استان اردبیل و جمعی از نیرو‌های حاضر در آن ستاد نیز از حضور و همراهی ما استقبال و ابراز خرسندی کردند و این اقدام مبارک را حرکتی در جهت اتحاد جبهه انقلاب ارزیابی کردند.
قائم مقام شورای مرکزی وحدت استان اردبیل گفت: بدون تردید همگرایی و همسویی نیرو‌ها و فعالان این دو ستاد به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای منجر شده و پیروز انتخابات را مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی رقم خواهند زد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.