مخبر:

ایتالیا اقدامات موثری برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی به عمل آورد

مخبر گفت: انتظار ایران از ایتالیا به عنوان کشوری برخوردار از تمدن و فرهنگ غنی این است که اقدامات موثری برای توقف جنایات این رژیم به عمل آورد.

محمد مخبر عصر دوشنبه در آیین دریافت استوارنامه خانم «پائولا آمادئی» سفیر جدید جمهوری ایتالیا با راهبردی توصیف کردن روابط دو کشور، تعاملات فیمابین را مبتنی بر روابطی تمدنی و کهن دانست که در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی همواره دوستانه بوده است.

سرپرست ریاست جمهوری با تاکید بر ضرورت تحرک بیشتر کشور‌های جهان برای مقابله با جنایات صهیونیست‌ها در کشتار زنان و کودکان بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطینی در غزه افزود: انتظار جمهوری اسلامی ایران از ایتالیا به عنوان کشوری برخوردار از تمدن و فرهنگ غنی و کهن این است که به رغم حمایت برخی کشور‌های خاص از رژیم جنایتکار صهیونیستی، اقدامات موثری برای توقف جنایات این رژیم به عمل آورد.

«پائولا آمادئی» سفیر جدید جمهوری ایتالیا نیز در این دیدار، ایران و ایتالیا را میراث‌داران تمدنی کهن دانست که بر مبنای روابط تمدنی و تاریخی خود همکاری‌های گسترده فرهنگی را بنا نهاده‌اند.

سفیر جدید ایتالیا همچنین خاطرنشان کرد: ایتالیا در مقطع فعلی که جهان به ویژه منطقه فلسطین و لبنان با مخاطرات فراوان مواجه هستند، تلاش دارد با کشور‌های مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران به راه‌حل‌های مشترک برای رفع این مخاطرات دست یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار