مشکل آب شرب روستای جلگه خلج علیا از توابع شهرستان پلدختر صدای اهالی این روستا را درآورده است.

روستای جلگه خلج علیا از توابع شهرستان پلدختر استان لرستان است. این روستا نیز مانند دیگر مناطق کشور در فصل تابستان اغلب با مشکل آب مواجه است. به گفته شهروند خبرنگار ما بار‌ها برای حل مشکل آب این روستا تلاش‌هایی شده است، اما همچنان به صورت حل نشده باقی مانده است.

متن پیام شهروند خبرنگار
باعرض سلام؛ مثل اینکه مشکل چندین ساله آب آشامیدنی روستای جلگه خلج از توابع شهرستان پلدختر استان لرستان قابل حل نیست. بازهم فصل گرما و بازهم فصل کار و برداشت انجیر سیاه آمد ولی مشکل آب آشامیدنی هنوز پابرجاست. این مشکل به یک معضل تبدیل شده و برای اهالی غیرقابل تحمل شده است. این روستا یکی از روستا‌های بزرگ پلدختر است چرا باید آب آشامیدنی آن روزی چند ساعت و یا بعضی روز‌ها کلا قطع شود و بعضی روز‌ها فشار آب بسیار کم باشد. مسئولان شهرستان بار‌ها برای این موضوع تلاش‌هایی کرده اند، اما آنها نیز از کمبود امکانات و وسایل مورد نیاز برای حل این مشکل گلایه دارند.
الان فصل گرما است و فصل برداشت انجیر سیاه است فصلی که باید با هوای ۴۰ الی ۵۰ درجه باغداران مشغول به چیدن محصولات خود باشند و نیاز شدید به آب و سیستم‌های خنک کننده دارند. تقاضا داریم این موضوع را پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار