بهترین برنامه‌های بازیابی اطلاعات برای اندروید

ممکن است دارندگان اندروید تصور کنند بازیابی اطلاعات از دست رفته کار دشواری است اما تعدادی برنامه وجود دارند که این مشکل را حل می کنند.

از دست دادن فایل‌ها یا داده‌های مهم هرگز سرگرم کننده نیست، این حالت ممکن است در رایانه یا لپ تاپ شما اتفاق بیفتد، همچنین ممکن است در تلفن هوشمند یا تبلت اندرویدی شما نیز رخ دهد.

با این حال، ممکن است دارندگان اندروید تصور کنند که در چنین شرایطی گزینه‌های محدودی در دسترس دارند، این در حالی است که تعداد زیادی برنامه بازیابی اطلاعات اندروید در دسترس هستند.

ما در این گزارش بهترین‌هایی را که طیف وسیعی از برنامه‌ها را پوشش می‌دهند بررسی می‌کنیم که می‌توانند به شما در بازیابی عکس‌ها، پیام‌ها، فایل‌ها، مخاطبین، اسناد، موسیقی و موارد دیگر کمک کنند.

Tenorshare UltData
برنامه Tenorshare یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های بازیابی اطلاعات اندروید است که از اکثر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند.

این برنامه همچنین قادر به بازیابی عکس‌های پاک شده از اندروید بدون نیاز به روت کردن دستگاه است و همچنین به شما این امکان را می‌دهد که پیام‌های پاک شده واتس اپ را بازیابی کنید.

ادعا می‌کند که "بالاترین نرخ موفقیت بازیابی اطلاعات" را در صنعت دارد، در حالی که هیچ داده‌ای برای حمایت از این ادعا منتشر نکرده است، هر چند محبوبیت آن باعث می‌شود که قابل اعتماد به نظر برسد.

Wondershare Dr.Fone
نام شناخته شده دیگری به نام Wondershare's Dr.Fone for Android وجود دارد که با ۶۰۰۰ دستگاه اندرویدی سازگار است و حتی می‌تواند داده‌ها را از تلفن‌های بریک شده بازیابی کند.

مهم نیست که به طور تصادفی فایل‌ها را حذف کرده باشید، آسیب ببیند یا سیستم خراب شود، این برنامه می‌تواند به شما در بازیابی مخاطبین از دست رفته، پیام‌های متنی، عکس ها، پیام‌های WhatsApp (فقط برای دستگاه‌های روت شده)، موسیقی، فیلم‌ها و اسناد کمک کند.

FonePaw
برنامه FonePaw یک برنامه نادر بازیابی اطلاعات اندرویدی است که می‌توانید آن را برای اندروید و نه فقط ویندوز دانلود کنید و به خوبی سایر برنامه‌های بازیابی اطلاعات اندروید در این لیست کار می‌کند.

از هزاران دستگاه اندرویدی، تقریباً از هر سازنده بزرگ، از جمله گوگل و دیگران، پشتیبانی می‌کند.

Jehosoft Android Recovery Data Recovery

برنامه Jihosoft Android Data Recovery برای ویندوز و مک نیز در دسترس است و یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی بسیار موثر و سازگار با سایر برنامه‌های موجود در این لیست، در حال حاضر از بیش از ۶۰۰۰ دستگاه اندرویدی، از جمله مدل‌های گوگل و انواع دیگر شرکت ها، پشتیبانی می‌کند. 

EaseUS MobiSaver
برنامه EaseUS Mobisaver یکی از آسان‌ترین برنامه‌های بازیابی اطلاعات اندروید برای استفاده است، کافی است آن را در رایانه شخصی ویندوزی خود دانلود کنید، گوشی خود را متصل کنید، آن را اسکن کنید و سپس فایل‌هایی را که می‌خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید.

به همین سادگی است، به شما امکان می‌دهد عکس ها، فیلم ها، پیام ها، مخاطبین، موسیقی، اسناد و سایر فایل‌های حذف شده یا فرمت شده را بازیابی کنید.

منبع: الیوم‌السابع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار