افتتاح طرح های ورزشی در یزد

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، از افتتاح طرح‌های ورزشی محلات یزد همزمان با عید مباهله خبر داد.

 محمدرضا ربانی معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: با توجه به اهتمام ویژه سازمان به ورزش‌های محله‌ای و عمومی سعی کرده ایم اقدامات متعددی را دنبال کرده و در کنار رویداد‌های ورزشی به اقدامات زیرساختی نیز توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی افزود: در این راستا همزمان با عید مباهله سعی کرده ایم بسیاری از این اقدامات زیرساختی که با همکاری شهرداری‌های مناطق انجام شده را مورد توجه قرار داده و به بهره برداری برسانیم تا مردم بتوانند از ان‌ها به خوبی استفاده کنند.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری درباره این طرح‌ها تصریح کرد: چمن مصنوعی امام سجاد زمین ورزشی روباز در محله امامشهر به مساحت ۵۳۵ متر مربع شامل چمن مصنوعی، فنس، نورافکن که در پارک محله امام سجاد توسط شهرداری منطقه یک احداث شده است.

وی ادامه داد: زمین چمن مصنوعی کوچه بیوک زمین ورزشی روباز در محله کوچه بیوک داخل پارک به مساحت ۲۷۰ متر مربع و زمین چمن مصنوعی پارک دانش زمین ورزشی روباز واقع در منطقه امامشهر پارک دانش به مساحت ۷۶۰ متر مربع هم از دیگر طرح هاست.

ربانی زمین ورزشی روباز در محله پنبه کاران به مساحت ۸۰۰ مترمربع با کاربری فوتبال ساحلی را از جمله طرح‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: زمین ورزشی روباز در پارک غدیر به مساحت ۳۰۰ متر مربع و زمین ورزشی روباز در پارک مهراوران به مساحت ۳۰۰ متر مربع با کاربری بدمینتون و همچنین زمین ورزشی روباز در پارک مهرآوران به مساحت ۵۰۰ متر مربع با کاربری اسکیت هم از سوی شهرداری منطقه سه احداث شد.

وی گفت: زمین ورزشی روباز نیز در میدان شهدای محراب به مساحت ۸۰۰ متر مربع با کاربری ورزش پتانک توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و منطقه دو شهرداری احداث شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.