زاکانی:

مسیر انقلاب به بازسازی نیاز دارد

شهردار تهران گفت: افرادی حدود ۳۲ سال مملکت را در اختیار داشتند و اساس کار آنان مخالفت با متن مردم و آرمان‌های انقلاب اسلامی و عدم تمکین از امامین انقلاب بود، از این رو مسیر انقلاب به بازسازی نیاز دارد.

 زاکانی گفت: اگر در غزه عده‌ای با حداقل‌ها در مقابل رژیم صهیونسیتی ایستاده‌اند، الگو آنان شما هستید اگر در لبنان، علم مبارزه بلند است به افتخار شما است بنابراین هزاران درود بر شما.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی آمد و آرمان مطرح کرد، یکی از آرمانها عدالت و توجه به پا برهنگان بود، از این رو ملت یکپارچه قیام کرد اما بعد از انقلاب کسانی با شعار دروغ و کارنامه سیاه، مسیر انقلاب را بر امیال خود استوار کردند و امروز در شرایطی دست به انتخاب می زنند که مردم سالاری هدیه‌ای جمهوری اسلامی است و تعیین سرنوشت کشور موهبت برای مردم است.

شهردار تهران گفت: امروز دو گزینه داریم. افرادی نزدیک ۳۲ سال مملکت در اختیار آنان بود، اساس کار آنان مخالفت با متن مردم و آرمان‌های انقلاب اسلامی بود و عدم تمکین از امامین انقلاب بود، از این رو مسیر انقلاب نیاز به بازسازی دارد.

زاکانی افزود: در هر دوره ای که مسیر را طی کردند با شناسنامه و کارنامه بود اما درخشان نیست آنان از گذشته خود فرار می‌کنند.

وی با اشاره به اصلاح اقتصادی که قرار بود شکل بگیرد، افزود: رهبری نوشتند حق ندارید اصلاحات اقتصادی را انجام دهید و مقام معظم رهبری جلو آنان را گرفتند.

زاکانی ادامه داد: پزشکیان افتخار می کند که وزیر دوره خاتمی است اما به خاطر بی مدیریتی استیضاح شد، پزشکیان نمی‌تواند یک وزارتخانه را بچرخاند اکنون چگونه مدعی اداره کشور است؟

شهردار تهران گفت: دوره خاتمی ننگین ترین قرارداد نفتی نوشته شد، مثل قرارداد کرسنت که نزدیک به ۸۰ میلیارد دلار به کشور خسارت زد. در این مسیر یک دلال پیدا شد که فرزند سران دوره سازندگی بود آیا نباید این دلال در دستگاه قضا محاکمه شود؟

زاکانی افزود: سال ۶۷ افتخار برای کشور در عملیات مرصاد بود. کارخانه هپکو بمباران شد فردای آن روز کارگران سرکار بودند اما چه شد که سال ۹۸ همین کارگران به پا خواستند، چون دولتی نبود که حق آنان را بگیرد، این نماد ناکارآمدی در مسیر حرکت به سمت فساد در جامعه بود.

نامزد انصراف داده از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به دوران فساد در دولت گذشته ادامه داد: وقتی می خواستند به اتهام فساد برادر روحانی رسیدگی کنند، برافروخت.

وی گفت: در دولت گذشته عده ای مثل سرطان به جان مردم افتادند زمانی دولت به شهید رئیسی تحویل شد که بدهی دولت پنج برابر شده بود و زمانی که کشور را تحویل دادند دلار ۱۰ برابر شد.

زاکانی افزود: هر موقع کشور دست آنان بیفتد به سمت جنگ و غارت می رود. عده ای تعارف با آنان دارند کسی جسارت و جرات کند طالبان کشور را بگیرد؟

وی بیان کرد: گردن کلفتی شما در مقابل ملت است در مقابل مردم کوچک هستید. ملت تصمیم گرفته حق خود را از شما بگیرد. با انتخاب درست نگذارید حق شما را بگیرند.

وی بیان کرد: گردن کلفتی شما در مقابل ملت است در مقابل مردم کوچک هستید. ملت تصمیم گرفته حق خود را از شما بگیرد. با انتخاب درست نگذارید حق شما را بگیرند.

زاکانی افزود: کشور رشد صفر درصد داشت اکنون پنج و هفت دهم درصد رشد دارد اکنون شرایطی کشور دارد که وقتی تهدید می شود ایران می توان تو دهان اسراییل بزند.

وی بیان کرد: امروز دشمنان به ایران التماس می کند درحالی که دیروز دهه ۹۰ شما التماس می کردید، شما نماینده ما نبودید.

زاکانی به تاریخچه برجام اشاره کرد و ادامه داد: می گویند برجام نظر رهبر بود اما رهبری گفت مذاکره کنید.

شهردار تهران گفت: راه شهید رئیسی تبعیت از راه ایستادگی در مقابل زیاده خواهان در سراسر جهان است. سه سال شهید رئیس پرچم ایران را در جهان بلند کرد و امروز می خواهیم‌ دست به انتخاب بزنیم.

وی بیان کرد: در مناظرات به پزشکیان گفتم، دولت سوم روحانی هستید به آنان برخورد اما روحانی آمد و وزیران هم پرچم داران آنان هستند.

شهردار تهران گفت: امروز وظیفه بزرگی داریم، خیلی حساس است. مردم حضور خودتان کافی نیست که به میدان بیاید باید اقوام، همسایه و همکاران را متوجه کنید که پای صندوق بیاید و به سعید جلیلی رای دهید.

زاکانی افزود: ای مردم، عدالت خواهی و ساده زیستی سعید جلیلی را ببینید و فریب نخورید. باید در فرصت تبلیغات فعال شویم و برای سعید جلیلی تبلیغ کرد در غیر اینصورت دچار مشکل خواهیم شد همان بلای دهه ۹۰ سر ما می آید.

وی به افزایش مشارکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: سطح مشارکت مهم است. باید نامزد مطلوب را کمک کرد و فقط پای صندوق رفتن کافی نیست باید با آشنایان و دوستان تماس گرفت و آنان را به دادن رای برای سعید جلیلی تشویق کرد.

زاکانی بیان کرد: باید با همه وجود در صحنه بود. درنگ امروز، فردای پشیمان کننده ای به دنبال دارد. نباید گذاشت فساد و مفسد سر بالا نگه دارد باید حق مردم را از آنان گرفت. ای مردم کشور امکان کم‌ندارد برخی مثل سرطان به جان مردم افتاده‌اند. دولت شهید رئیسی آمد تا دست و پای سرطان ها را قطع کند.

مردم در میان صحبت های زاکانی شعارهایی از جمله «مرکزی یک کلام جلیلی وسلام» و «هوشیار باش ایرانی برنگرد به روحانی» سردادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.