آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس از زبان بادامکی

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت نقل و انتقالاتی سرخپوشان توضیحاتی را بیان کرد.

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره شرایط سرخپوشان اظهار کرد: علی رغم اینکه شرایط باشگاه پرسپولیس درست و منطقی نیست، اما سعی می‌کنیم فضای باشگاه خوب باشد. به هر حال ما نباید شتابزده عمل کنیم و باید منطقی و حساب شده جلو برویم. با توجه به بازیکنانی که قرار است از تیم جدا شوند یک مقدار باید با دقت کار‌ها را انجام بدهیم.  

بازیکنی را جذب نمی‌کنیم که در حد باشگاه پرسپولیس نباشد

بادامکی درباره اینکه گفته می‌شود از باشگاه خوشه طلایی که به لیگ دسته دوم سقوط کرده است، پرسپولیس می‌خواهد بازیکن بگیرد، گفت: به هر حال یکسری دوست ندارند که باشگاه پرسپولیس مسیر درستش را برود. درست است هواداران انتظار دارند که در نقل و انتقالات خوب عمل کنیم و ما هم تمام تلاشمان  این است که این اتفاق بیفتد و تمام فکر و ذکر باشگاه این است که نفرات خوبی جذب شود. علی رضایی بازیکن خوشه طلایی را چند وقت است زیر نظر داریم. درست است که او  در تیمی بوده که سقوط کرده و شرایط خوبی نداشته است و بازی‌های آخرشان بازیکنانش به ۱۳ نفر نمی‌رسید، اما این بازیکن عملکردش خوب بوده است. با توجه به استعلامی که از تیم‌های سابقش گرفتیم و مربیانی که در لیگ یک اشراف داشتند همگی گفتند بازیکن خوبی است. تماشاگر و هوادار ما بدانند که ما بازیکنی را جذب نمی‌کنیم که خدای نکرده در حد باشگاه پرسپولیس نباشد. شاید اگر ما خریدی را رونمایی نکردیم به  دلیل  فضای نقل و انتقالاتی باشد و قیمت‌های عجیب و غریبی که  دارد اعلام می‌شود. من نمی‌دانم اگر قرار است مثل فصل قبل  سقف قرارداد رعایت نشود، ما هم تکلیف خود را بدانیم.

باشگاه اصرار به رعایت سقف قرارداد دارد

او افزود: واقعا باشگاه ما اصرار به رعایت سقف قرارداد دارد. مبالغی که می‌شنوم امکان ندارد که تیمی بتواند سقف قرارداد را رعایت کند و فکر می‌کنم به مسائل سال گذشته برمی گردیم. مسئولانی که قرار است این مسائل را پیگیری کنند حواسشان به این مسئله باشد رقم‌هایی که به بازیکنان ما پیشنهاد می‌دهند آن قدر  ارقام فضایی هست که جای بحث نمی‌ماند. این موضوع ضرر می‌رساند برای باشگاه‌هایی مثل ما که می‌خواهیم سقف قرارداد را رعایت کنیم و خدای نکرده باعث می‌شود اتفاقات بدی رخ بدهد و ما از سمت هوادار خود تحت فشار هستیم به خاطر اینکه بازیکنانی را از دست بدهیم و این به تیم ما ضربه می‌زند. هواداران انتظار دارند که تیمشان فصل آینده قوی‌تر از قبل بسته شود، اما این مشکلات باعث ضربه زدن به ما می‌شود.  

او درباره اینکه وضعیت علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و  دانیال اسماعیلی فر که از باشگاه تراکتور پیشنهاد خوبی داشتند به چه صورت شد و اینکه این ۳ بازیکن گویا پشیمان شدند، گفت: ما هم شنیدیم، اما هنوز مشخص نیست که این عزیزان می‌خواهند بروند یا بمانند و نه خودشان تکلیف را مشخص می‌کنند و نه باشگاه می‌تواند مسیرش را پیدا کند. من فکر می‌کنم تکلیف این ۳ بازیکن  تا یکی، ۲ روز آینده مشخص خواهد شد و ان شاء الله آنها بمانند با توجه به شرایطی که به آنها اعلام کردیم.  

تمام تلاشمان این است که بهترین اتفاق برای پرسپولیس رخ بدهد

بادامکی درباره اینکه به هواداران خود قول می‌دهید فصل آینده تیم خوبی ببندید، گفت: ما تمام تلاشمان این است که بهترین اتفاق برای پرسپولیس رخ بدهد. من خدای نکرده نمی‌توانم قولی بدهم که فردا انجام نشود و بگویند که چرا قول دادم. اما مطمئن باشید از راس  تا پایین باشگاه تلاش می‌کنند که بهترین نفرات جذب شوند و بهترین بازیکنان فعلی خود را حفظ کنیم. تیم خوبی داریم  و ما مثل خیلی از  تیم‌ها نباید به هر قیمتی بازیکن جذب کنیم و باید نقاط ضعف خود را تقویت کنیم و امیدواریم که بتوانیم این کار را انجام بدهیم. هوادار حق دارد که نگران شود، اما ما داریم تلاش خود را می‌کنیم. از هواداران می‌خواهم کمتر به برخی کانال‌ها که توسط چند ایجنت اداره می‌شود، اعتماد کنند. مطمئن باشید که ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که بهترین اتفاقات رقم بخورد و در فصل نقل و انتقالات بهترین نفرات جذب شوند. ضمن اینکه تیم پرسپولیس احتیاج ندارد تا خودش را به در و دیوار بزند تا بازیکنی جذب شود و پرسپولیس باید نقاط ضعفش را ترمیم کند. روی نقاط ضعف خود حساس هستیم تا بهترین کار را انجام بدهیم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار