سعید جلیلی:

نگران بحث‌های هراس افکنی نباشید، این حرف‌ها فرار به جلو است

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه رشد منفی شایسته کشوری با یک جهان فرصت نیست، گفت: نگران بحث‌های هراس افکنی نباشید.

سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در نقطه حساس و بزنگاه تاریخی هستیم. با دقت به نقطه حساس تاریخ، جای هیچ درنگ و تعارف نیست.

وی با اشاره به اینکه هر یک از ما مسئولیتی سنگین و سترگ بر عهده داریم، گفت: امروز دور هم جمع شدیم چرا که به شکل تمدنی و تاریخی به ویژه فناوری، امروز در موقعیتی هستیم که در طول تاریخ بی نظیر است.

جلیلی افزود: در هشت سال منتهی به سال ۱۴۰۰، رشد منفی و صفر را شاهد بودیم آن هم برای کشوری که یک جهان فرصت دارد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه رشد منفی و صفر شایسته کشوری با یک جهان فرصت نیست، گفت: نگران بحث‌های هراس افکنی نباشید، این حرف‌ها فرار به جلو است.

اگر چهار سال غفلت کنیم ۴۰ سال عقب می‌مانیم

جلیلی گفت: باید صحنه و میدان را برای مردم تبیین کنیم که امروز در چه نقطه‌ای هستیم و چه مسئولیت بزرگ و سنگینی بر دوش داریم. اگر چهار سال غفلت کنیم، ۴۰ سال عقب خواهیم ماند.

وی افزود: امروز جوانان و دانشمندانی داریم که در لبه مرز و دانش حرکت می‌کنند، باید این فناوری به قدرت بدل شود. امروز باید غفلت‌ها به شکل ارزشمند و در تراز انقلاب اسلامی ایران جبران شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید برای تک تک مردم عزیز کشورمان که آرزو دارند کشور پیشرفت کند و تعالی داشته باشد، این صحنه را باز کرد که آیا دوباره می‌خواهیم معطل اخم فلان کشور شویم و حاصل آن رشد منفی و صفر شود یا نه.

جلیلی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی حرکت را آغاز کرد و ما باید با دقت و سرعت بیشتر ادامه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار