حامیم گامی موثر در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با بیان اینکه "حامیم" گامی موثر در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است، گفت: ۳۰ دانشجو از مراکز ۱۰ گانه این دانشگاه در این طرح شرکت کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر حیدری نسب در آیین افتتاح طرح حامیم در تشریح طرح توانمندسازی دانشجویان با عنوان حلقه های میانی با اشاره به نقش مهم و اثرگذار جامعه دانشگاهی در عرصه های مختلف کشور، اظهار کرد: این طرح ویژه دانشجویان فعال فرهنگی سیستان و بلوچستان به مدت ۲ روز در حال برگزاری است که ۳۰ دانشجوی دانشگاه پیام نور استان هم در این طرح مشارکت دارند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب چهار نکته اصلی یعنی عظمت حادثه انقلاب، راه هایسپری شده در این سال ها، چشم انداز آینده و بکارگیری از نیروهای جوان متعد را مورد تاکید قرار دادند که در این زمینه باید برای حرکت معقول به سمت امیدآفرینی، شناخت از واقعیت ها و همچنین ارائه راهکارهایعملی برای تبیی و جهاد گام برداشت.

مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ادامه داد: حدود سه سال است که دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها پیرامون این موضوع برنامه ریزی کرده و در قالب اجرای طرح حامیم برای دانشجویان فرهنگیدانشگاه ها اقداماتی انجام می دهد که منتخبان این دوره ها به مرحله استانی آن در استان مشهد راه می یابند.

وی تاکید کرد: از آنجایی که در آستانه دومین دور از انتخابات ریاست جمهوری هستیم از ظرفیت طرح حامیم برای روشنگری در بحث انتخابب اصلح و البته مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای استفاده خواهیم کرد تا برگ زرین دیگری در تقویم کشورمان به ثبت برسد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری نسب گفت: یکی از راه هایی که می توان انتخاب و به واسطه آن گستره تاثیر و رسیدن به اهداف را آسانتر کرد، استفاده از ظرفیت فعالان فرهنگی دانشگاه ها بوده و این همان مدلی است که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از آن به عنوان حلقه های میانی یاد کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار