شرکت طلای شادان خراسان جنوبی واحد برتر کشوری در گروه بهره برداری معادن

شرکت طلای شادان خراسان جنوبی واحد برتر کشوری در بهره برداری معادن را کسب کرد.

داود رئیسی، مدیر عامل شرکت طلای شادان بر اساس گزارش ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن و بر پایه معیار‌های کارگروه انتخاب برگزیدگان به عنوان برگزیده بهره برداری معادن شناخته شد و تندیس زرین روز ملی صنعت و معدن را کسب کرد. 

همایش روز ملی صنعت و معدن با حضور مسئولان دولتی و فعالان اقتصادی بخش خصوصی در سالن اجلاس سران برگزار شد. 

مجتمع معدنی و صنعتی طلای شادان سال گذشته با حضور رئیس جمهور شهید به عنوان واحد برتر کشوری در گروه اکتشاف شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

 رئیس جمهور شهید سال گذشته در این همایش با اشاره به اینکه برخی استان‌های کشور، بهشت معادن هستند و باید از ظرفیت‌های این معادن برای اشتغال‌زایی و رشد اقتصادی مناطق مختلف و به خصوص روستا‌های اطراف خود این معادن استفاده کرد، افزود: سال ۱۴۰۱ سال احیای معادن بود و معادن کشور از حالت رکود خارج شد و سال ۱۴۰۲ نیز با تلاش صنعتگران، معدن‌کاران و دولت، مسیر احیای معادن با سرعت بیشتر ادامه دارد. 

معدن طلای شادان با ذخیره قطعی بیش از ۵۴ میلیون تن کانسنگ طلا، سومین ذخیره کشور و بیشترین ذخیره کانسنگ طلا در میان معادن استان را به خود اختصاص داده است.

 معدن و واحد فرآوری طلای مجتمع صنعتی، معدنی شادان با سرمایه‌گذاری شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان و شرکت سرمایه گذاری خوارزمی، بزرگترین واحد استحصال طلا در شرق کشور است که ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ کیلوگرم طلا را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.