پیشرفت ۴۰ درصدی عملیات اجرایی جاده ریحان آباد ارومیه

عملیات اجرایی قطعه‌ای دیگر از محور ارتباطی ریحان آباد، پادگان المهدی تا شرکت نفت به پیشرفت ۴۰ درصدی رسید.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: عملیات تعریض و بهسازی ۳.۳ کیلومتر دیگر از محور ارومیه – ریحان آباد – پادگان المهدی تا شرکت نفت آغاز شده و این طرح در حال حاضر پیشرفت ۴۰ درصدی دارد.

رسول عطائی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح بهسازی و تعریض محور ریحان آباد از پادگان المهدی تا شرکت نفت، ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است، افزود: مدت اجرای قرارداد ۱۲ ماه است و به زودی حدود ۲ کیلومتر از این محور آسفالت می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح تبدیل راه فرعی به راه اصلی بوده تا تردد‌ها به خصوص تردد اهالی و کارکنان این منطقه تسهیل شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات بهسازی و تعریض بیش از ۵ کیلومتر از محور ارومیه – ریحان آباد – شهرک صنعتی تا پادگان المهدی به اتمام رسیده و این محور زیر بار ترافیک رفته است و حدود ۲ کیلومتر این محور نیز از سمت شهرک صنعتی تا پادگان المهدی در دست اجرا و آماده آسفالت است.

عطائی افزود: وضعیت نامناسب محور ارتباطی ریحان آباد، شهرک صنعتی تا پادگان المهدی و شرکت نفت منجر به اعتراض اهالی شده بود که در این راستا عملیات بهسازی این محور با جدیت دنبال شد.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح بهسازی ورودی و خروجی روستا‌های منطقه در مسیر انجام گرفته تا مشکلی برای روستاییان و اهالی ایجاد نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.