متصرفان منابع طبیعی زیر ذره بین دستگاه قضایی استان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:دستگاه قضا هیچ گونه مماشاتی با سودجویان و متصرفان منابع طبیعی نخواهد داشت.

ابوالحسنی در دیدار با رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد شهید خدمت آیت الله رئیسی در دوران ریاست قوه قضائیه که پایه گذار خدمات ارزشمندی بودند، از زحمات و تلاش های مجاهدانه مجموعه قضایی استان خاصه رئیس کل دادگستری در راستای اجرای عدالت قدردانی کرد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به سطح وسیع عرصه های منابع طبیعی استان و چالش های پیش رو در حفاظت از این عرصه ها و نقش موثر دستگاه قضایی کرمان در حفاظت از عرصه‌های طبیعی و محیط زیست گفت: دستگاه قضایی در جامعه از اهمیت ویژه‌ و والایی برخوردار است و برخورد با سودجویان و متصرفان منابع طبیعی که چشم طمع به این میراث خدادادی و همگانی دارند مستلزم حمایت دستگاه قضا می باشد. 

همچنین حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان در این جلسه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرموده اند برای ما مسأله محیط‌زیست یا حفظ منابع طبیعی، مسأله‌ای تجملاتی و درجه دو نیست، یک مسأله حیاتی است، گفت: اهمیت حفظ و صیانت از منابع طبیعی بر هیچ کس پوشیده نیست لذا صیانت و حفاظت از منابع طبیعی با فرهنگ سازی و ایجاد حساسیت در بین مردم برای نگهداری از نعمت های خدادادی با بهرمندی از آموزه های دینی یک ضرورت است.

رئیس کل دادگستری استان اظهار داشت: در برخورد با سودجویان و متصرفان منابع طبیعی هیچ گونه مسامحه و مماشاتی از ظرف دستگاه قضا رخ نمی دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار