کردستان آماده برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

رئیس ستاد انتخابات کردستان گفـت: با حداقل تغییرات، ساختار برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در استان حفظ می‌شود و امکانات و تجهیزات در ستاد‌های انتخابات استان فراهم است.

مهدی رمضانی صبح امروز در استودیو خبر صبحگاهی صدا و سیمای مرکز کردستان، ضمن قدردانی از مردم استان برای شرکت در دور اول انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات دور اول در استان در صحیح‌ترین و سالم‌ترین وجه ممکن برگزار شد و اجازه هیچ تخلفی را ندادیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات دور دوم در ۱۵ تیر ماه، افزود: با توجه به اینکه به فاصله چهار ماه، سومین انتخابات کشور در هفته آینده برگزار خواهد شد، لذا امکانات و تجهیزات برای ستاد‌های انتخابات استان فراهم است.

 رئیس ستاد انتخابات کردستان گفت: در هفته جاری نیز با حداقل تغییرات، ساختار برگزاری انتخابات در استان حفظ می‌شود و همان ۱۲۹۶ شعبه در نظر گرفته شده در انتخابات قبلی، در ۱۰ شهرستان استان مستقر خواهد بود.

رمضانی بر لزوم مشارکت گسترده مردم استان در انتخابات دور دوم تاکید کرد و گفت: مردم استان با احساس تکلیف برای توسعه کردستان و تقویت توان رایزنی مدیران استانی در سطح ملی در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی با تاکید بر اینکه پشتوانه مشارکت مردم پشتوانه قابل توجهی برای دولت است، گفت: از مردم درخواست داریم برنامه نامزد‌ها را با دقت مشاهده کنند و با شرکت گسترده یک انتخاب اصلح داشته باشند.

رمضانی از دانشگیاهیان و اساتید خواست در تعیین شاخص‌های یک انتخاب اصلح و روشنگری آن به مردم کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار