در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

از ۴ مقاله برتر در زمینه فضای مجازی، حکمت و حکمرانی تقدیر می‌شود

دبیرکل اجرایی همایش فضای مجازی، حکمت و حکمرانی مطرح کرد: ارسال کنندگان مقاله از مقاطع دکتری و هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی بودند، اما محدودیتی در این زمینه وجود نداشت.

دکتر دانشجو، دبیرکل اجرایی همایش فضای مجازی، حکمت و حکمرانی و معاون پژوهشی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد: همایش فضای مجازی، حکمت و حکمرانی پنج محور دارد.‌ اطلاع رسانی های این همایش در سایت انجام شده و پژوهشگران مقالات را از همین طریق برای ما  ارسال کردند و ما دریافت کردیم.

او ادامه داد: با وجود این که این همایش تقارن زمانی با خیلی از برنامه‌های دیگر در کشور دارد، اما تعداد مقالات دریافت شده خوب بود؛ به طوری که حدود ۴۵ مقاله دریافت شد و از این بین ۳۰ مقاله پذیرفته شده اعلام شدند و ۴ مقاله منتخب و برتر هم داریم که معرفی و تقدیر می‌شوند.

دانشجو تاکید کرد: فضای مجازی موضوعی است که اهمیت خیلی زیادی دارد؛ خصوصاً حکمرانی آن. بنابراین درباره این که به چه نحوی حکمرانی فضای مجازی اتفاق بیفتد لازم است بیشتر کار شود. امیدوارم از این پس همایش‌ها و گردهمایی های بیشتری در این زمینه داشته باشیم و این همایش‌ها برای پژوهشگران و علاقه‌مندان مفید باشد.

او گفت: تعداد خیلی زیادی از سازمان‌ها، وزرات‌خانه‌ها و ارگان‌های مختلف از این همایش ها و در بحث مقالات حمایت کردند که از همه تشکر می کنم.

 دبیرکل اجرایی همایش فضای مجازی، حکمت و حکمرانی درباره‌ شرکت کنندگان در این همایش بیان کرد:  کسانی که شرکت کردند از مقاطع دکتری و هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی بودند، اما محدودیتی در این زمینه برای شرکت کنندگان وجود نداشت.

او با بیان این که این سومین همایش ملی فضای مجازی حکمت و حکمرانی است، گفت: هشت همایش در راستای حکمت و حکمرانی در حال برگزاری هستند. تعدادی برگزار شدند و تعدادی در  دو سه روز آینده برگزار خواهند شد. اختتامیه سلسله همایش‌ها هم ۱۳ تیر برگزار می‌شود که همه این سلسله همایش‌ها در آن جا تجمیع می‌شوند.

معاون پژوهشی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد در پایان گفت: ان شاءالله در مراحل بعدی بتوانیم این تحقیقات را ادامه دهیم و بیشتر در زمینه فضای مجازی پژوهش داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار