شهروند خبرنگار اصفهان؛

مشکلات تسهیلات طرح نگین آتیه و صدور بخشنامه جدید از زبان متقاضیان

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام مشکلات خود را برای دریافت تسهیلات از طریق طرح نگین آتیه بانک سپه در شهر اصفهان روایت کرد.

یکی از متقاضیانی که در شهر اصفهان اقدام به درخواست وام از طریق طرح نگین آتیه بانک سپه کرده است به دلیل صدور بخشنامه جدید با مشکلاتی مواجه شده و در نیمه راه بازمانده است و به روایت این مشکل پرداخت تا رسیدگی شود.

به گفته شهروند خبرنگار ما وامی که قرار بود به ایشان پرداخت شود بعد از صدور بخشنامه کاهش پیدا کرده است و گفت این مشکل تعدادی از متقاضیان دیگر را نیز درگیر کرده است.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و عرض ادب؛ بنده اسفندماه ۱۴۰۲ در شهر اصفهان در طرح نگین آتیه بانک سپه مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان سپرده گذاری کردیم تا مبلغی را به عنوان وام دریافت کنیم. مبلغی که قرار بود بعد از سه ماه به ما بدهند ۱۱۵ میلیون تومان به علاوه پول خودمان جمعا ۲۲۵ میلیون بود و در ضمن این مبلغ وام را بانک تایید کرده بود و ما ضامن‌ها و مدارک لازم را تحویل بانک دادیم.  اما اکنون که باید این مبلغ را برای ما واریز کنند گفتند بخشنامه جدید آمده است و به جای ۱۱۵ میلیون تومان ۷۵ میلیون تومان وام می‌دهند.  درخواست ما قبل از بخشنامه بوده و تاییده بانک را قبل از صدور بخشنامه جدید دریافت کرده بودیم و همینطور مدارک و ضامن‌ها را قبل از بخشنامه جدید به بانک تحویل داده ایم.  چرا می‌خواهند وام ما را از مبلغی که گفتند کمتر میخواهند پرداخت کنند ما برای این مبلغ برنامه داشتیم و میخواستیم بخشی از مشکلاتمان را حل کنیم که اقدام کردیم تا وام بگیریم خواهش میکنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار