تعداد صندلی پروازهای داخلی افزایش می‌یابد

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از افزایش صندلی پروازها و ظرفیت آنها همزمان با آزادسازی نرخ بلیت خبر داد.

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه اجرای طرح آزادسازی نرخ بلیت هواپیما نقش موثری در افزایش تعداد صندلی پروازهای داخلی دارد گفت: با اجرای این طرح که با موافقت دیوان عدالت اداری و در قالب برنامه پنجم اجرایی شده است بخشی از هزینه‌های شرکت هواپیمایی که به صورت ارزی پرداخت می‌شود جبران شده و ما شاهد افزایش ظرفیت و تعداد صندلی‌ها در این مسیرها خواهیم بود.

وی افزود: از روز گذشته تعدادی از شرکت های هواپیمایی نرخ بلیت ها را در سایت‌های خود بارگذاری کرده اند که بعد از تکمیل این قیمت ها در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی هم قرار خواهد گرفت و در این بخش برای جلوگیری از سوداگری و ایجاد بازار سیاه سعی کرده ایم سقف قیمت را خود شر‌کت های هواپیمایی قرار دهند .

او یادآور شد : به طور قطع در این بازار با ایجاد فضای رقابتی در بین شرکت‌های هواپیمایی در برخی از بازه های زمانی قیمت بلیت هواپیما از قیمت های پیش از آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما کمتر و ارزان تر هم خواهد شد.

خبرنگار: محبوبه کباری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۰ تير ۱۴۰۳
متاسفانه در کشور ما آزادسازی قیمت یعنی گرانی بی حساب. چون تولید کننده و خدمات دهنده اصلا بفکر مردم نیست. دقیقا واسه همینه که دولت نمی تونه قیمت گذاری خدمات مشاغل رو آزاد بگذاره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۰ تير ۱۴۰۳
متاسفانه تا حالا هر وقت چیزی گران شد فقط فشار گرانی بر مردم وارد آمد و تقریبا در بقیه زمینه ها بلااثر بوده این همه مزایای ذکر شده فقط بدرد رسانه می خوره
آخرین اخبار