انتخابات، صفحه تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ استان یزد افزود

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: یزد، حسینیه ایران یکبار دیگر با حضور آگاهانه، پرشور و بهنگام، دفاع جانانه‌ خود از نظام مقدس اسلامی را به همگان نشان داد.

سردار حسین زارع کمالی  فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از حضور پرشور و آگاهانه مردم دارالعباده در پای صندوق‌های رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است: 

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در طی سالیان پر از فراز و نشیب خود و در برهه‌های مختلف، به پشتوانه‌ی عظیم ولایت و مردم‌سالاری، به عزتی روزافزون دست یافته است.

حماسه‌ حضور پرشور ۵۸.۱۸ درصدی مردم عزیز استان یزد در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و کسب رتبه دوم مشارکت بالا در میان استان‌های کشور صفحه‌ تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ این استان افزود و حسینیه ایران یکبار دیگر با حضور آگاهانه، پرشور و بهنگام، دفاع جانانه‌ی خود از نظام مقدس اسلامی را به همگان نشان داد.

اینجانب خاشعانه و با همه‌ی وجود، خداوند حکیم و عزیز را سپاس میگویم و از شما مردم بزرگوار دارالعباده عمیقاً تشکر میکنم که به توفیق الهی و با عزم راسخ خود چنین صحنه‌ی باشکوهی را رقم زدید.

درود و سلام خدا بر شما مردم عاشق و با بصیرت؛ به امید تحقق تمدن نوین اسلامی و ظهور آن منجی یگانه عالم بشریت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.