ناکامی دزد سابقه دار

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه دار محتویات خودرو در حین سرقت خبر داد.

سرهنگ محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در تاریخ ۶ تیر ماه ماموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد در سطح حوزه استحفاظی در حال گشت‌زنی بودند که به یه دستگاه موتورسیکلت با یک راکب و ترک نشین که در حال پرسه زنی بودند مشکوک شده و آن‌ها را تحت نظر می‌گیرند.

 سرهنگ موسوی ادامه داد: متهمان پس از دقایقی کنار یک خودرو پارک نموده و شروع به بررسی آن کردند. در لحظه‌ای که متهمان تصمیم به باز کردن درب خودرو گرفتند، ماموران گشت بلافاصله وارد عمل شدند. 

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهمان با رویت ماموران درجا اقدام به فرار نمودند و با سرعت بالا متواری شدند، ماموران کلانتری فرمان ایست صادر کردند ولی متهمان بدون توجه به دستورات به راه خود ادامه دادند. پس از مدتی تعقیب و گریز با ایجاد طرح مهار موفق به متوقف کردن موتورسیکلت شدند که ترک نشین از موتورسیکلت پیاده شده و اقدام به فرار کرد و راکب با یک قبضه سلاح سرد به ماموران حمله ور شد. ماموران پلیس با استفاده از قانون به کارگیری سلاح متهم را زمینگیر و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بررسی اولیه از کوله پشتی متهم تعداد ده دستگاه ضبط خودرو، یک عدد ادکلن گران قیمت، ابزار و ادوات سرقت کشف شد. متهم جهت کشف جرائم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال داده شد.

وی افزود: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که از سارقان سابقه دار می‌باشد و به ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کردد که در این خصوص پرونده تشکیل شده و به مراجع قضایی تحویل داده شدند. دستگیری همدست وی در دستور کار پلیس قرار دارد.
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد، خودرو‌های خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل و دزدگیر مجهز نموده و از قرار دادن اشیا قیمتی و مدارک داخل خودرو خودداری کنید. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار