معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان:

مجموع زیربنای فضا‌های اداری دادگستری کرمان به ۱۴۰ هزار مترمربع رسید

زاده کافی گفت: زیر بنای فضا‌های اداری دادگستری کل استان کرمان به ۱۰۴ هزار مترمربع افزایش یافته است.

محمدحسین زاده کافی گفت: طی سال ۱۴۰۲ با بهره برداری از ساختمان‌های جدیدالاحداث، مجموع زیربنای فضا‌های اداری دادگستری استان کرمان به ۱۴۰ هزار مترمربع رسیده است. 

وی افزود: طی پارسال، ساختمان دادگستری شهرستان فاریاب با زیربنای ۸۰۰ مترمربع در ۲ طبقه، ساختمان دادگستری رابر با ۱ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا و ساختمان دادگستری شهرستان ارزوئیه با زیربنای ۸۰۰ مترمربع در ۲ طبقه از محل اعتبارات تخصیصی سفر ریاست معظم قوه قضائیه به استان کرمان تکمیل و به بهره برداری رسیدند. 

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان به برخی پروژه‌های در دست احداث دادگستری کل استان کرمان نیز اشاره و بیان کرد: ساختمان دادگاه اسماعیلیه، دادسرای عمومی و انقلاب بم، دادگاه راین، دادسرای عمومی و انقلاب عنبرآباد، مجتمع قضایی شهید سلیمانی، دادگستری شهرستان کرمان و مجتمع خدمات رفاهی شهدای مدافع حرم از جمله این موارد است.

وی ضمن اشاره به اقدامات انجام شده طی پارسال در حوزه رفاهی نیز گفت: سالن چند منظوره سرپوشیده به تعداد ۹۲ هزار و ۶۶۴ نفر ساعت، زمین چمن به میزان ۵۱ هزار و ۴۸۰ نفر ساعت و باشگاه بدنسازی به میزاان ۲ هزار و ۸۸۰ نفر ساعت در اختیار همکاران این مجموعه بوده است.

زاده کافی تصریح کرد: همچنین استخر شهدای غواص کرمان با مساحت ۱ هزار و ۴۰۰ متر مربع در دی ماه ۱۴۰۲ با حضور    شاهرخیان معاون محترم مالی، پشتیبانی و امور عمرانی قوه قضائیه افتتاح و به بهره برداری رسیده و در بخش تعاونی مسکن نیز اقداماتی برای کاهش مشکلات همکاران اجرایی شده است.

وی یادآور شد: در بخش خدمات و پشتیبانی نیز طی سال ۱۴۰۲ حدود ۱۵ درصد تجهیزات جدید به تجهیزات دادگستری کل استان کرمان اضافه و بخشی از تجهیزات فرسوده حوزه‌های قضایی نیز جایگزین و یا بازسازی شده اند.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان تصریح کرد: میزان وصول درآمد‌های دولتی دادگستری کل استان کرمان طی پارسال، ۳۹ درصد و میزان سپرده‌های پرداختی نیز ۲۲ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار