۲ کودک میاندوآبی در زرینه رود میاندوآب غرق شدند

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: ۲ کودک دختر و پسر در رودخانه زرینه این شهرستان غرق شدند که البته پس از نجات برای مداوا به مرکز استان انتقال یافتند.

سامان محمدی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: در پی تماس‌های شهروندان با خط ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی مبنی بر غرق شدن ۲ کودک ۱۰ ساله پسر و سه ساله دختر در زرینه رود، بلافاصله تیم امداد آتش‌نشانی در محل حادثه حضور یافت.

وی اضافه کرد: این ۲ کودک در اثر بی احتیاطی در محدوده زیر پل عطایی میاندوآب غرق شده بودند که پس از رویت همشهریان از آب به بیرون و به بیمارستان انتقال داده شدند که حال کودک سه ساله وخیم اعلام شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب بیان کرد: غرق‌شدگان برای مداوا و با توجه به احتمال زنده مانده هم اکنون به مراکز درمانی ارومیه اعزام شده اند.

محمدی افزود: امسال سه نفر به علت غرق‌شدگی جان خود را ازدست داده اند که با توجه به این امر از همشهریان تقاضا می‌شود از شنا کردن در کانال‌های آب و رودخانه‌ها جدا خودداری کنند

وی اظهار کرد: همه ساله با شروع فصل گرما شهروندان بسیاری در رودخانه‌های زرینه‌رود و سمینه‌رود میاندوآب اقدام به آب‌تنی، شنا یا ماهیگیری می‌کنند که حوادث بسیاری را به دنبال داشته و جان تعدادی از هموطنان را می‌گیرد.

برچسب ها: غرق شدن ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.