۴۹۲ نفر از رای‌دهندگان پایتخت بالای ۹۵ سال دارند

استاندار تهران گفت: ۴۹۲ نفر از افرادی که در پایتخت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رای دادند، بالای ۹۵ سال سن دارند.

علیرضا فخاری جمعه شب در جمع خبرنگاران گفت : شاهد موج دوم حضور مردم در شعب اخذ رای در استان تهران هستیم و به همین دلیل ساعت اخذ رای تا ساعت ۲۲ تمدید شد.

وی افزود: ما در شرایطی که با گرمای هوا مواجه هستیم، اما حضور پرشوری در پای صندوق‌های رای را شاهد بودیم.

استاندار تهران با بیان اینکه بزرگان ما پیشرو و پیشقراول این حضور هستند و این درس بزرگی برای جامعه ما است، اضافه کرد: تاکنون ۴۹۲ نفر از افرادی که در استان تهران رای دادند، بالای ۹۵ سال سن داشتند، افراد دارای سن بین ۸۵ تا ۹۵ سال هم که رای دادند، بیش از ۱۴ هزار نفر هستند.

فخاری از مردم استان تهران دعوت کرد، با حضور پرشور خود پای صندوق رای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب داشته باشند.

فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح در حدود ۶ هزار و ۷۰۰ شعبه اخذ رای پایتخت و دیگر مناطق استان تهران نیز آغاز شد.

عباس جوهری، رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ۱۰ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۷۴۲ نفر در استان تهران واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: طبق قانون، ۱۰ ساعت یعنی از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر فرصت برای رای دادن در نظر گرفته شده و توصیه ما این است که مردم عزیز در ابتدای ساعات اولیه در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه هشتم تیر ماه در سراسر کشور برای انتخاب نهمین رئیس جمهور در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار